U Zadar je stiglo svih 25 autobusa kupljenih sredstvima europskih fondova. Na završnoj konferenciji projekta, u kojem je iz Kohezijskog fonda dobiveno 30,6 milijuna kuna, a još 5,4 milijuna iz državnog proračuna, direktor Liburnije Edvin Šimunov rekao je kako se ostvarilo ono što donedavno nisu mogli ni sanjati.
– Zahvalni smo svima koji su doprinijeli projektu svih projekata za Liburniju, posebice Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, rekao je Šimunov u uvodu završne konferencije održane u hotelu Kolovare.
Svih 25 gradskih i prigradskih autobusa, što čini trećinu voznog parka Liburnije, jutros je u špaliru s vozačima bilo poredano na Autobusnom kolodvoru. Osim što su udobni i sigurni, zadovoljavaju EURO VI normu s niskom emisijom CO2 i prilagođeni su vožnji osoba s invaliditetom.
– Obilježavamo uspješan završetak još jednog gradskog projekta financiranog sredtvima EU fondova. Zamijenili smo trećinu voznog parka, koji je danas možda i najmlađi u Hrvatskoj. Implementacijom pametnih rješenja te rekonstrukcijom prometnica naš grad doseže visoke standarde razvijenih europskih gradova. Zadar uvijek mora stremiti najvišim standardima, a ovo je još jedan korak k tome, rekao je Dukić.
Projekt nabave autobusa prvi je korak u provedbi kapitalnog projekta Zadar Urban Mobility, vrijednog 15 milijuna kuna, kojim se planira sve autobuse Liburnije opremiti sustavom elektronske naplate, razvijati sustav praćenja i obavještavanja putnika putem digitalnih displeya te postaviti dvije pametne autobusne stanice opremljene wi-fijem i drugim tehnološkim rješenjima. Sve će biti upotpunjeno smartfone aplikacijom koja će u realnom vremenu govoriti o rasporedu autobusa, najavio je zadarski gradonačelnik.
Župan Božidar Longin istaknuo je važnost ulaganja u prigradske linije, u kojima je prosječna starost autobusa bila 16 godina, naspram 10 u gradskim.
– Vožnja nije bila udobna i sigurna, a utjecaj na okoliš bio je sve samo ne pozitivan. Veseli me da osam prigradskih autobusa ima podiznu rampu a njih 12 prilagođeno je osobama smanjenje pokretljivosti, dostupniji osobama s invaliditetom, roditeljima s malom djecom i građanima treće dobi. I ovaj projekt konkretan je primjer kako zajedničkim snagama uz pomoć Vlade radimo na tome da cijela županija bude ugodno mjesto za život, rekao je župan Longin.
Državni tajnik Josip Bilaver izrazio je nadu kako će se u drugoj fazi obnoviti cijeli vozni park Liburnije.
– Ovo je jedan od najuspješnijih projekata u zadnjih godinu dana a Liburn
ta, u kojem je iz Kohezijskog fonda dobiveno 30,6 milijuna kuna, a još 5,4 milijuna iz državnog proračuna, direktor Liburnije Edvin Šimunov rekao je kako se ostvarilo ono što donedavno nisu mogli ni sanjati.
– Zahvalni smo svima koji su doprinijeli projektu svih projekata za Liburniju, posebice Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, rekao je Šimunov u uvodu završne konferencije održane u hotelu Kolovare.
Svih 25 gradskih i prigradskih autobusa, što čini trećinu voznog parka Liburnije, jutros je u špaliru s vozačima bilo poredano na Autobusnom kolodvoru. Osim što su udobni i sigurni, zadovoljavaju EURO VI normu s niskom emisijom CO2 i prilagođeni su vožnji osoba s invaliditetom.
– Obilježavamo uspješan završetak još jednog gradskog projekta financiranog sredtvima EU fondova. Zamijenili smo trećinu voznog parka, koji je danas možda i najmlađi u Hrvatskoj. Implementacijom pametnih rješenja te rekonstrukcijom prometnica naš grad doseže visoke standarde razvijenih europskih gradova. Zadar uvijek mora stremiti najvišim standardima, a ovo je još jedan korak k tome, rekao je Dukić.
Projekt nabave autobusa prvi je korak u provedbi kapitalnog projekta Zadar Urban Mobility, vrijednog 15 milijuna kuna, kojim se planira sve autobuse Liburnije opremiti sustavom elektronske naplate, razvijati sustav praćenja i obavještavanja putnika putem digitalnih displeya te postaviti dvije pametne autobusne stanice opremljene wi-fijem i drugim tehnološkim rješenjima. Sve će biti upotpunjeno smartfone aplikacijom koja će u realnom vremenu govoriti o rasporedu autobusa, najavio je zadarski gradonačelnik.
Župan Božidar Longin istaknuo je važnost ulaganja u prigradske linije, u kojima je prosječna starost autobusa bila 16 godina, naspram 10 u gradskim.
– Vožnja nije bila udobna i sigurna, a utjecaj na okoliš bio je sve samo ne pozitivan. Veseli me da osam prigradskih autobusa ima podiznu rampu a njih 12 prilagođeno je osobama smanjenje pokretljivosti, dostupniji osobama s invaliditetom, roditeljima s malom djecom i građanima treće dobi. I ovaj projekt konkretan je primjer kako zajedničkim snagama uz pomoć Vlade radimo na tome da cijela županija bude ugodno mjesto za život, rekao je župan Longin.
Državni tajnik Josip Bilaver izrazio je nadu kako će se u drugoj fazi obnoviti cijeli vozni park Liburnije.
– Ovo je jedan od najuspješnijih projekata u zadnjih godinu dana a Liburnija je najviše profitirala od svih prijevoznika. Odlasci na posao, školu i fakultet bit će puno lagodniji u budućnosti. Ciljana odredišta bit će nam bliža, a dolazak sigurniji i brži, rekao je Bilaver, koji je potom nabrojao projekte koji se preko Ministarstva provode u posljednje vrijeme – trajektne luke u Tkonu i Salima, kao i one koji tek slijede – modernizaciju luka u Biogradu i na Vrgadi.
– Također u okviru obnove ličke pruge od Knina prema Zadru pronalazimo rješenje za izmještanje pruge iz Bibinja, što će biti vrlo brzo prezentirano javnosti. Obnovit ćemo i kolodvore u Zadru, Biogradu i Benkovcu, najavio je Bilaver.