Skandal kojeg je izazvalo prometno rješenje Ulice Nikole Šubića Zrinskog – državnog projekta, za neke sugrađane neusporediv je s onim što se događa na Putu Stanova.
– Ovo je neizdrživo. Ja više ne mogu gledati ovu rupu od pola metra dubine u vrtu kada je u početkom ožujka odnesena zemlja. Strašno je što vrt moram zalijevati vrućom vodom jer cijevi nisu spojene. Nisu nam naprevljene kolone i prag. Kod malo veće kiše voda se slijeva u dvorište. Ne možemo više gledati kako jedan zidar skakuće od dvorišta do dvorišta 40 kuća čije ograde mora vratiti u prvobitno stanje. Nema nam druge nego naći zidara kojeg ćemo platiti da nam to napravi i odnijeti gradonačeleniku račun pa da vidi što je to u odnosu na 7 milijuna kuna koliko se vrti na ovom gradilištu. Ali ja više ovo ne mogu gledati, požalila se jedna od stanarki uz Put Stanova. Njezina obitelj je, podsjeća, svim srcem pristala na širenje ceste 2010. godine kada su dobili novac za otkupljen dio svog dvorišta. A sada zovemo svaki dan i tražimo da nam spoje cijevi, da nam se vrati zemlja u devastirano dvorište, napravi ograda dvorišta. Uzalud dozivamo…
Gradske vlasti u kojoj dominiraju Stanarci, ne da se nisu uhvatili u koštac s tim gradilištem nego bezobrazno ignoriraju i novinarska pitanja koja smo im postavili u ime ogorčenih građana.
Najava da će radovi na 500 metara dužine biti završeno 15. lipnja pokazala se dezinformacijom iz gradske uprave. Oni su se trebali završiti u svibnju kada su se nadležni sjetili da bi mogli napraviti nogostup i na drugoj strani ulice. Tako su barem opravdali kašnjenje.
Priprema za urbanizaciju te ceste počela je u vrijeme gradonačelnika Zvonimira Vrančića kada je njegov prvi zamjenik Dražen Grgurović velikodušno vodio otkup zemljišta od vlasnika kuća za gradnju nogostupa. A onda je počela kriza u gradskoj blagajni.
Reskontrukcija ulice Put Stanova, koja je izgledala kao asfaltirani sesoki put, počela je krajem listopada prošle godine u režiji Odjela za graditeljstvo. Službeno je objavljeno kako je rok za završetak radova 220 kalendarskih dana. Oni će ugovoreni na 6.643.429,38 kuna s PDV-om. Izvođač radova je Cestar iz Splita. Oni su kao podizvođača angažirali zadarsku tvrtku Franto, dok tvrtka GiN Compay obavlja nadzor.