Bilo je to 2016. godine kada je Lučka uprava Zadar po natječaju dodijelila koncesiju za tzv. suhu marinu zadarskoj tvrtki Max plastika. Oni su u 15-godišnju koncesiju dobili prostor od 24 tisuće metara kvadratnih za čuvanje, dizanje i spuštanje te servisiranje brodova.
Prošlo je skoro polovicu koncesijskog razdoblja, a koncesionar ne može napraviti ono zbog čega je dobio koncesiju jer ima problema s dobivanjem građevinske dozvole, navodi se u LUZ-u kao opravdanje za koncesionara koji kako tvrde uredno plaća naknadu.
Pitali smo resorno ministarstvo u čemu je problem i dobili ovaj odgovor:
Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine je provelo postupak utvrđivanja posebnih uvjeta i uvjeta priključenja po zahtjevu koji je podnio MAX PLASTIKA d.o.o. Zadar, Put Petrića 4, putem projektanta Marina Milardovića iz Zadra, za zahvat u prostoru: SUHA MARINA NA DIJELU LUČKOG PODRUČJA LUKE GAŽENICA – ZADAR na dijelu postojeće građevne čestice k.č. 10806/6 k.o. Zadar. Sukladno odredbama Zakona o prostornom uređenju, Ministarstvo je izdalo Obavijest o utvrđenim posebnim uvjetima i uvjetima priključenja dana 23.01.2023. godine.
Zahtjev za izdavanje lokacijske dozvole, kao ni zahtjevi za neka druga postupanja za navedeni zahvat, u Ministarstvu nisu evidentirani, napisano je odgovoru kojeg bi trebalo tražiti kod samog koncesionara.
Ali zato postoji nadležno Upravno vijeće Lučke uprave Zadar. Max plastika ima koncesiju i za parkiralište koju su dobili u zajednici sa Saragom Gaženica. U međuvremenu je Sarag Gaženica promijenio vlasničku strukturu u koju su ušli Max plastika i Inel Hotels Hoding.
Izmjene su bile i u samoj Max plastici iz koje je, prema sudskom registru, izašao Ivica Surać, pa ušao te izašao Nebojša Čepić, a ostao je prvi i jedini osnivač Edo Barić.