ZADAR– Za izrada materijala novog brendiranja zadarske regije ,kojeg je naručila i prije dva dana predstavila Turistička zajednica Zadarske županije, plaćane je 770 tisuća kuna bez PDV-a).
Proizlazi to iz informacija koje smo dobili iz ureda Županijske turističke zajednice. Oni su angažirali dvije zagrebačke agencije za taj posao. Hotel & Destination consulting izradio je brend strategiju za 120 tisuća kuna dok je vizualni identitet povjeren tvrtki BBDO, poznata po autorstvu „FullofLife” koncepta Hrvatske turističke zajednice i nagrađivanog spota „Ambasadori hrvatskog turizma. Oni su za promociju Zadarske regije izradili spot za pola milijuna kuna.
Novi identitet brenda Zadarske županije je destinacije aktivnog odmora, dok je “Regija ZaDAr – Recite DA! svemu” – novi je slogan Turističke zajednice Zadarske županije.
Prema tumačenju nekih turističkih stručnjaka s prezentacije, novi promotivni materijal TZ Zadarske županije je takav da više nema potrebe da promociju rade pojedinačne, lokalne turističke zajednice, od gradskih do općinskih, jer je to napravljeno novim brendiranjem Zadarske regije.
Od direktorice Županijske TZ dobili smo pojašnjenje zbog čega se koristi izraz zadarske regija e ne zadarske destinacija:
Zadarska regija nije novi službeni naziv za Zadarsku županiju kao turističku destinaciju. Zapravo već više od desetak godina u promotivnim aktivnostima Turističke zajednice Zadarske županije koristi se izraz Zadarska regija, a koji je prilagođen turističkom tržištu i na koji ono odlično reagira. Naime, turiste osobito ne zanima naš administrativni ustroj već sama destinacija. Prevođenjem hrvatske riječi županija na strane jezike, dolazi do nespretnih, arhaičnih izraza (county, contea..) koji turiste zbunjuju i udaljavaju, a naš je cilj upravo suprotan tj. bliskost i jasna prepoznatljivost Zadarske županije kao turističke destinacije, navodi se u odgovoru direktorice Županijske TZ.
Istraživanje koje je prethodilo izradi promotivnih materijala s ključnom riječju prepoznatljivost, pokazali su da zadarska regija kao takva nije prepoznata na turističkom tržištu.