Turistička ponuda Hrvatske predstavlja se na sajmu ITB u Berlinu, najvećem svjetskom turističkom sajmu.
Tijekom prva dva dana sajma održani su i brojni sastnaci s ključnim partnerima među kojima su Jet2com, TUI, Savezna udruga njemačke turističke industrije (BTW), Expedia, Olimar, Germania, Eurowings, Condor, Thomas Cook Njemačka i drugi.
Direktor HTZ Kristian Staničić naglašava kako su svi ključni partneri prošlu godinu zaključili s odličnim rezultatima, a zbog čega najavljuju proširenje programa za 2018. godinu. „Hrvatska je na njemačkom tržištu vrlo tražena destinacija, a sukladno prezentiranim planovima najvećih partnera na njemačkom tržištu očekujemo zadržavanje pozitivnih trendova u 2018. godini. U tom kontekstu ključnu ulogu imaju aviolinije pa nas stoga posebice vesele najavljeni rasporedi letenja koji kod najvećih avioprijevoznika podrazumijevaju uvođenje novih linija te povećanje rotacija postojećih letova. Upravo je najveći broj novih direktnih zračnih linija najavljen s tržišta Njemačke i to čak njih 13. Nove letove za Zadar, Rijeku, Pulu, Split i Dubrovnik najavljuju brojni avioprijevoznici kao što su easyJet, Eurowings, Ryanair, Lufthansa, Condor i drugi”, poručio je direktor Staničić te nadodao kako se brojni letovi odnose na periode pred i posezone.
Na sajmu je, među ostalima i direktor Zračne luke Zadar Josip Klišamnić pa ćemo po njegovom povratku doznati koja avio kompanija uvodi novu liniju iz Njemačke za Zadar.