Zadrani ne mogu letjeti ujutro za Zagreb i vraćati se u večernjim satima. Taj red letenje kojeg je godinama prakticirala Croatia Airlines kao jedina domaća kompanija koja ima obavezu javnog prijevoza, ukinula je radi troškova kompanije u koroni.
Zadar u zimskom redu letanja, ima samo poslijepodnevne letove i to svaki drugi put preko Pule za Zagreb. Tim valjda nakupe minimalni broj putnika da bi imali što manji trošak.
Subotom Zadar nema nikakvu avio vezu sa Zagrebom i nakon 7. siječnja, do kada će Croatia Airlines održavati pilot vezu za München utorkom i subotom, mogu slobodno taj dan iz Zračne luke zatvoriti putničku zgradu.
Iz Zadra se ne mogu hvati međunarodni letovi sa zagrebačkog aerodroma, osima navodno dva poslijepodnevan. Polazak iz Zadra je u 15,20 sati, odnosno Iz Zagreba avion CO, uvijek isti dash, polijeće u 14. 55 jedan dana, a drugi u 11.30 sati. Subotnjeg leta nema, a nedjeljom je let iz Zagreba za Zadar preko Pule u 15. 50 sati.
Prema kome se Croatia Airlines maćehinski odnosi: Zadru ili Puli?
I dok lokalni političari najavljuju prekooceanske letove za Zadar, nitko od njih nije reagirao na to da je Zadar izgubio jedinu normalnu zimsku vezu sa Zagrebom. Nije im stalo. Jer oni se voze auto-cestom i službenim autima do Zagreba kojeg posjećuju neki, barem jednom tjedno.
A Zadrani koji moraju do liječnika, na sud, obaviti neki posao ili hvati avion za neki od europskih aerodroma, to više ne mogu iz Zemunika. To je pitanje za nacionalnu kompaniju, a ne kako nam je rečeno, za Zračnu luku Zadar.