Zato što su Zadrani odgovorni i pametni ljudi koji za razliku od nekih drugih sredina, misle i 20 godina unaprijed. Oni su još od 1995. u svojim planovima napisali da nova luka Gaženica treba postati home port za kruzere. I što je onda logičnije od povezivanja željeznicom luke Gaženica kao home porta, u kojem se iskrcavaju i ukrcavaju putnici, sa Zračnom lukom u Zemuniku. Stoga su takvu ideju napisali i u natječaju za ovaj projekt, izjavio je u razgovoru za Nacional, splitski arhitekt Ante Kuzmanić, pobjednik natječaja za proširenje putničkog terminala 2019. godine.
Njegova procjena vrijednosti tog posla bila je pola milijarde kuna, a za izradu projektne dokumentacije Kuzmanić je 2021. godine ugovorio 5.148,402,00 kuna bez PDV-a. Taj iznos, prema najavi direktora Josipa Klišmanića, trebao mu je biti isplaćen preko Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

Splitski arhitekt u istom razgovoru mesijanski je najavio kako će se Zračna luka Zadar biti gotova za 160 milijuna eura, za 6 godina i bit će “zelena”.
“Zadar će tako slijedom projekta elektrifikacije i ekologizacije sustava prihvata i otpreme zrakoplova biti prva “zelena” zračna luka u cijeloj regiji. “No Zračna luka Zadar će još po nečemu biti posebna. U naš projekt ugradili smo ideju iz natječaja i u podrumu ispod zgrade putničkog terminala ostavili prostor za ugradnju i smještaj željezničke stanice za lakošinsko vozilo”, rekao je Ante Kuzmanić. To znači da će zadarska zračna luka biti prva u Hrvatskoj koja će željeznicom biti povezana s lukom Gaženica, odnosno središtem grada, najavio je Kuzmanić.
Autor projekta proširenja putničkog terminala, arhitekt Ante Kuzmanić usudio se dati procjenu od 160 milijuna eura u koju je stavio na samo svoj projekt, već dugo godina najavljivano proširenje uzletno-sletne staze te zelenu tranziciju koja se financira preko NPOO. Prije godinu dana Zračnoj luci je za tu namjenu odobreno 10 milijuna eura.

Projekt zračne luke je prosječan, arhitektonski nedorečen. Dominira ogromno prakiralište i sve skupa izgleda kao velika solarna elektrana. Može biti i u Arizoni.
Ima nas koji se sjećamo projekta s golf terenima u Tustici, mosta za otok Pašman, tunela do Ancone, aviona koji ce voziti na otoke, novog nogometnog stadiona, Vrata Zadra… A sto smo dobili u zadnjih 30 godina? Zgradu na zgradi, 27 benzinskih pumpi i trgovačke centre
…I dobili smo nove sugrađane, par tisuća škurih, sa kojima uvijek možete popiti kavu i ‘ prodivaniti’ o svim temama, a koji rade za novokomponirane krčma- dostava gazde, dobili i novih stotinjak bolesti i virusa koje su ovi i naši voljeni Rainer i kruzer turisti donili sa sobom, slobodno pitajte Člnu, ko li je već tamo šef, a možda vam i osoblje se povjeri kakva je kaotična situacija i sa čime se bore sada na bolničkim odjelima, da ne ispadne da prosipam teorije zavjere…uglavnom milina, i zato jedva čekam novo lito…i nove izbore…
A što izbori rješavaju?!
A vidi splitskih slugu u komentarima. Ajde, ne brinite, nećemo vam dirati vaš predivni Split, bit će on i dalje najveći i najlipši, i sve naj naj, jer drugo kod Splita i ne može biti.
Priznajemo, onu bezobraznost s trasom autoceste preko Like, umisto preko Bosne koju su svi Splićani tako zdušno zagovarali, Split nam ne može zaboraviti tako lako.
Pa razumim da sada vi, splitske sluge opranog mozga, pušete na hladno.
Sram nas bilo Zadrani, ispričavamo se ako smo nenamjerno bilo kojom riječju ili djelom, uvrijedili naš ponos Dalmacije, Split.
Nećemo više.
Ča je pusta Londra kontra Splitu gradu.
Zašto se Dalmacija šporka između sebe,a trebali bi se držati zajedno. Nekom to odgovara,?Zašto. Budite, ponosni na Dalmaciju i njenu povijest, i ljepote jer nitko nema takvo što na ovim prostorima
Ajde druže Kuzmanić potrudi se da ,pošto će zadarska zračna luka biti prva u Hrvatskoj koja će željeznicom biti povezana sa lukom Gaženicom ,da splitska zračna luka bude druga u Hrvatskoj koja će željeznicom biti poveza sa lukom Gaženica !?
Kalmeta obozava tunele, tako da vjerujem da ce ova ideja sigurno proci
Sto ti obozavas?Vjerovatno pljucati,bez dokaza blebetati i to je to!
Za tako dobru paru što je ovi skupija od tzv Zadrana za svoje projekte, ja bi u razgovoru za Nacional tim Zadranima tepao još više i priča kako je Zadar oduvik bija najveći hrvatski home port i kako mu sad triba airport malo veći od frankfurtskog za 5 miseci ryanaira.
Di je nesta oni splitski arhitekt koji je predtavlja podmorske tunele u po dna Gaženica Preko Sali Ancona?
1995 Zadrani nisu znali što je kruzer, a kamoli “Home port”.
Znamo mi zašto on “tepa” zadarskoj pameti….
Neka tepa za žmiriće, kalmetinu – cestu koja obilazi zračnu luku umisto da je spaja, ulicu franje tuđmana ili neka tepa onoj ceti oko bolnice…
Ali bilo bi nabolje da teba onoj nesuvisloj obilaznici od Hrvatskih cesta od super nove priko biloga briga tamo na vidikovac…. Onako suludu ideju može imati samo totalni kretten na teškim drogama!
Kod nas u Zadru se gradi bez prilaznih puteva, cesta i autoputeva. Da bi napravili gradjevinskei objekte, cijeli gradjevinski materijal prebacuju dizalicama i kranovima preko drugih nastanjenih gradjevinskih objekata, da bi te iste objekte izgradili bez odredjenih pristupačnih prilaza. Nakon toga prisilno mijenjaju prostorne planove na štetu stalnih stanara i u korist novih investitora, koji su debelo podmazali našu gradsku koruptivnu elitu koja urbanistički uništava Zadar još od 1991 godine pa do sada.
Ti ocito nisi Zadranin!
a nekako ćutim da nije ni podguzna Krađina muha za čiju gradsku mafijašku uspostavljenu infrastrukturu se ovo sve i planira graditi…kao uostalom i do sada…čovik- građani od ovog ima q…to vam je valjda iz godine u godinu jasnije po kvaliteti života u ovom gradu…pa tako njegovi busevi dočekuju kruzeraše…vozi ih se u grad , di već žele… ako se tko približi mrvice pokupiti iz Gaženice ili svejedno di se približio, se zove policija, inspekcija, carina…..neš ti rajo zarađivati na njihovim strukturnim investicijama,koje su onim osmislili za sebe…kad ih se iskipa u u grad, di će kruzeraši..trošiti po njihovim prčvarnicama koje su zapasali na Poluotoku… ili se gosti voze opet u njihove resorte…sve je podređeno njima, a ako se pritom malo u močvari krokodila dohvati koji euro koji njima promakne vi sretni , presretni sa životom u Monte Karlu, koji je nekad bio Zadar po mjeri i za čovika…
Ti si ocito hdz trol
100% Nemoš ih promašiti, dobija na mob naredbu


Ajmo, krenite više s radovima.
Evo drugarice zadranka zbog radi čega !