Jučer smo dobili primjedbu jedne zadarska iznajmljivačice koja se požalila kako „od jutros ne radi mVisitor za TZ Zadar, jer nisu produžili ugovor s firmom Intersoft,“
Evo šta kaže Intersoft, prenijela nam je naša sugrađanka:
“Žao nam je obavijestiti Vas da je Turistička zajednica Grada Zadra odlučila ne produžiti ugovor s nama, zbog čega je naša usluga nedostupna za sve objekte u Zadru.
Iako smo izrazili želju i spremnost za nastavak suradnje, odluka je donesena jednostrano od strane TZ-a. Preporučujemo da se za dodatne informacije obratite izravno Turističkoj zajednici Grada Zadra.”
Pitali smo Ivu Bencun direktoricu TZ Grada Zadra koja nam je potvrdila kako sustav radi.
- Ugovor za aplikaciju mVisitor produžava se automatski iz godine u godinu. Mi nismo produžili ugovor, oni su nastavili davati uslugu korisnicima. Istina da su nas kontaktirali u par navrata i pitali hoće li se ugovor produžavati da bi u srcu sezone odlučili ga prekinuti. Uspjeli smo se s njima dogovoriti da pružaju svoju uslugu do kraja ove sezone kako našim korisnicima ne bi izazivali dodatni stres, kazala je nova direktorica TZ Grada Zadra.
Oni su se lani pohvalili s tom aplikacijom koja je za iznajmljivače bila besplatna, dok je TZ Grada plaćala tu uslugu za njih, oko tri tisuće eura godišnje.
Ali, kako to već biva, evo ti nova aplikacije koja se razvila u sklopu e-vistora, a to je sustav kojim upravlja Hrvatska turistička zajednica. I oni su ugovorili neke svoje s nekom njihovom aplikacijom.
Turistička zajednica Grada Zadra će preći na tu novu aplikaciju jer im je besplatna, istaknula je direktorica Bencun. I bit će lakše kada je sve na jednom sustavu e-visitor.
Korisnici koji su lani navučeni na novu aplikaciju, naravno da su bili zatečeni kada im je iznenada bila uskraćena, a TZ Grada je dovedena pred svršen čin.