Inicijativa za “Zadar kao nekad”, koja se identificira i kao „Društvo razočaranih građana“, iz blagodati anonimnosti danas je uputila medijima svoje viđenje situacijom u zadarskom turizmu, odnosno komentar na činjenicu da su Zadar „ove godine u velikom luku zaobišle manifestacije i glazbeni koncerti vrijedni spomena, i razloga zbog kojih bi turisti pohodili grad“, dok nas nisu zaobišli „loši turisti, prljav grad, smrad, gužve, radovi, nestanci vode i struje“.
– Kad s odmakom od 10 mjeseci, nakon što je izabrana nova direktorica turističke zajednice, pogledamo unatrag te kako je dotična doprinjela svemu postavljamo pitanje: Gdje je program, vizija ili strategija zadarskog turizma? Zašto nitko nije u javnosti upoznat s njenim programom i koja je njezina strategija?
Direktorica se uvelike trudi reklamirati programe drugih gradova koji su jednako nebitni i mali poput onih koji se provode u Zadru. Netko je u nekom trenutku valjda trebao objasniti direktorici da vođenje ureda turističke zajednice nije isto što i vođenje turističke agencije za organizaciju uglavnom neuspješnih projekata financiranih od strane iste te TZ grada koju sad vodi (i bliske joj TZ zadarske županije).
Strategija i razvoj turizma u Zadru i županiji nisu objave na društvenim mrežama i događaji koji okupljaju 50 ljudi, kopiranja i sudjelovanja na beskonačnim panelima bez konkretnog učinka, pojavljivanje u javnosti i naslikavanje s poznatima te održavanje mikro događaja totalno nebitnih za opći dojam Zadra kao turističke sredine.
Turistička zajednica se potrudila ove godine organizirati jedno veliko ništa. Jer ako smo spali na sambu na bedemima, koncert Baby Lasagne od 15 min i nastupe zaboravljenih i prosječnih bendova, ugasimo svjetlo odmah. Opsada burgera i vina pod krinkom nekoliko festivalskih izdanja, ponavljanja i zanemarivi doprinos turističkoj ponudi baš su prava i idealna “budućnost” grada sa licima bliskih direktorici turističke zajednice.
Tuna Sushi & Wine, Sunset “100 tisuća eura” Media festival, Advent, Meat Me Festival te još neki događaji su organizirani ili od strane privatnog sektora ili je to samo nastavak onog što se godinama odvija. Grad Zadar je ostao zakinut za konkurentniji program i konkretnija događanja pod izlikom da su sredstva ograničena, dok su istovremeno sredstva turističke zajednice rezervirana za projekte i to nemala sredstva, uzet ćemo u obzir da je za 3 događaja izdvojeno 138 tisuća, a da se pritom isti nisu uopće održali niti su najavljeni da će se održati, navodi se između ostalog u pismu medijima.