ZADAR - U hotelu Kolovare danas su potpisani ugovori o zajedničkom oglašavanju u turizmu što je svojevrsni završetak priprema za predstojeću sezonu. Čak 115 milijuna kuna ulaže se ove godine u udruženo oglašavanje a visokih 10 posto uloženih sredstava čini Zadarska županija. Tome uvelike doprinosi ulaganje Zračne luke Zadar za koju je udruženo oglašavanje posebno značajno upravo zbog dolaska niskotarifnih kompanija u Zadar putem kojih stižu gosti od kojih svi zajedno imaju koristi.

Milo Sršen, predstavnik Hrvatske turističke zajednice, rekao je uz ostalo kako je udruženo oglašavanje kontinuirani proces koji se provodi već deset godina a koje je prošle godine imalo pet dok ove godine ima devet modela.

- HTZ vrši oglašavanje po više kanala i to u tisku, vanjsko oglašavanje, on-line oglašavanje, globalno oglašavanje, tv- oglašavanje-globalno: na CNN-u i Eurosportu (već osam godina), a prošle je godine to prošireno na Euronews i BBC world, kaže Sršen i naglašava kako je veliki interes za udruženo oglašavanje, a većina je zahtjeva ispunjena.
Milo Sršen smatra kako je upravo zahvaljujući udruženom oglašavanju lani obranjen broj noćenja unatoč krizi.