Nakon što su izašli iz suvlaništva remontnog brodogradilišta Viktor Lenac (u koji su bili politički uvučeni, op.a.), Tankerska plovidba ušla je u novu akviziciju u pomorstvu.
Predsjednik Uprave Mario Pavić potvrdio nam je vijest kako se šire na tzv. bijelu flotu. Tankerska plovidba postala je suvlasnikom male brodarske kompanije G&V line koja je u vlasništvu obitelji Garbin.
“Možemo potvrditi da smo jučer zajedno s Iskrom, koja je vlasnik šibenskog brodogradilišta, od gospodina Lenka Garbina kupili kompaniju G&V line sa sjedištem u Dubrovniku. G&V line u vlasništvu ima jedan katamaran koji održava liniju Lastovo-Korčula-Mljet-Šipan-Dubrovnik i obratno. Plan je kroz tu tvrtku daljnje širenje na tržištu linijskog brodarstva, najavio je Pavić koji predsjedava udrugom hrvatskih brodara Mare Nostrum.
Iskra je slovenska tvrtka koja je prije godinu dana preuzela remontno šibensko brodogradilište od Nautičkog centra Prgina. Sada je Iskra zajedno s najvećom hrvatskom brodarskom kompanijom ušla u novi posao s domaćom flotom na uzdužobalnim linijama.
G&V line je odavno prisutna na zadarskom plovnom području, s tim da je 2014. godine došlo do spajanja sa šibenskom kompanijom Montana line, nakon čega je postala G&V line Iadera, društvo s ograničenom odgovornošću za pomorstvo, turizam, trgovinu i usluge sa sjedištem u Zadru. Oni su lani uspostavili brzobrodsku liniju iz Zadra s Rijekom koja je bila pun pogodak.