Nakon što su mjesta na radionici popunjena u samo jedan dan, iz zadarske tvrtke HIA - Hobby I adore odlučili su organizirati još jedan termin radionice "Kako i zašto brendirati i (digitalno) oglašavati malo poduzeće?".

Vrijeme održavanja radionice je 4. svibnja od 9 do 14 sati u konferencijskog dvorani poduzetničkog inkubatora Inovativni Zadar. Radionica je besplatna, ali je broj polaznika po radionici zbog epidemioloških mjera ograničen na maksimalno 20 sudionika.

Prijaviti se možete putem sljedećeg linka.

O radionici:

Danas nam je dostupno više načina promocije i oglašavanja nego ikada prije u povijesti. Dok je nekada "pravi" marketing bio rezerviran samo za velike igrače, danas je, upravo putem digitalnih kanala on postao dostupan svakom, pa i najmanjem poduzetniku. Dakako, sama dostupnost ne znači da svi najbolje iskorištavamo te potencijale. Zašto je tome tako? Što je druga strana medalje?

Kako su marketinški alati postali sveprisutni i dostupni širokim masama, tako su i mase počele koristiti te iste alate, te je došlo do svojevrsnog kontra efekta - od siline informacija s kojima je prosječni potrošač danas svakodnevno bombardiran svim mogućim kanalima moglo bi se reći da su klijenti praktički postali imuni na oglašavanje. No, je li to zapravo istina? Što trebate napraviti kako bi i Vaš marketing plan profunkcionirao? Što radite krivo?

U svijetu (pre)velike ponude i potražnje, postalo je neophodno za svakog poduzetnika da od svog poslovanja napravi BREND. Nekad se ta riječ povezivala isključivo s velikim korporacijama, međutim vremena su se itekako promijenila.

Doznajte zašto je brendiranje važno za male poduzetnike, kako stvoriti vlastiti brend te kako ga uspješno njegovati i oglašavati na Facebooku i Instagramu.

Brendirati se može gotovo sve: osoba, destinacija, manifestacija, tvrtka te proizvod ili usluga.

Saznajte kako ostaviti pravi dojam na svoje klijente, kako se istaknuti među konkurencijom te kako svoj proizvod ili uslugu dovesti do vaše ciljane skupine.

Ovo je radionica za Vas ako ste:

- Mikro i mali poduzetnik,
- obrtnik,
- OPG
- Prepoznali ste važnost brendiranja i marketinga
- Svjesni ste vrijednosti i prilika koje danas pruža internet
- Želite biti ukorak s današnjim zahtjevima tržišta, ali ne znate odakle krenuti
- Već ste krenuli u smjeru razvoja brenda i digitalnog marketinga, međutim niste zadovoljni dosadašnjim rezultatima