Dolaskom proljeća započela je i nova suradnja na hrvatskoj travel-tech sceni. Zadarski Authland i zagrebački Orioly, tvrtke kojima je cilj digitalizirati turističku ponudu i pomoći turističkim subjektima u produljenju turističke sezone, započele su suradnju kroz razmjenu ponude na svojim platformama.

Online rješenje Orioly je razvio 2014. godine, a Authland pandemijske 2020. i u ovom post-pandemijskom trenutku našli su se na zajedničkom putu digitalizacije hrvatskog turizma.

"Authland i Orioly imaju iste ciljeve - omogućiti pružateljima usluga lakšu prodaju svojih usluga online, a naša misija je omogućiti da turisti lako dođu do jedinstvene turističke ponude i uživaju u Hrvatskoj. Josip Zurak i njegov tim žele promijeniti hrvatski turizam i zbog toga nam je drago što možemo objaviti ovu suradnju", izjavio je Ivan Ilijašić, vlasnik Oriolya.

Orioly je online booking sustav koji pomaže organizatorima tura i izleta postaviti ponudu online i automatizirati poslovanje. Ujedno su i član udruge Pametni turizam unutar koje pomažu malim organizatorima, ali i turističkim zajednicama da efikasnije prezentiraju i prodaju ponudu kroz niz alata.

S druge strane, Authland je internet platforma na kojoj gosti i njihovi domaćini mogu brzo i efikasno pronaći i rezervirati najbolja lokalna iskustva u destinacijama diljem Hrvatske. Sada u Authlandu sve više nastoje ići u smjeru integriranja s hotelima, agencijama za najam kuća za odmor, putničkim lukama i drugim turističkim subjektima kako bi njihovi gosti na raspolaganju imali jedan centralni alat za otkrivanje i booking iskustava, uz sam smještaj.

Iako na prvu izgleda da su u određenim segmentima svog poslovanja jedni drugima konkurencija, Ilijašić i Zurak smatraju kako to nije slučaj, dapače, razmjena ponude i predstavljanje iste kroz vlastite kanale smjer je kojim su zajednički krenuli.

"Drago nam je da možemo surađivati s Oriolyem na proširivanju opcija prodaje različitih vrijednih doživljaja u Hrvatskoj. Na ovaj način naša ponuda degustacija vina, ulja i sira, brodskih tura, izleta u prirodi i dr. bit će dostupna kroz Orioly kanale, dok ćemo mi postojećim korisnicima Oriolya nastojati pružiti veću vidljivost i prodaju kroz naše kanale. To znači i da je veći broj turista izložen kvalitetnim aktivnostima u našim destinacijama, što je odlična stvar. U cijeloj priči bitan je taj krajnji cilj: gost koji će zbog optimizacije marketinga i operacija turističkih doživljaja u Hrvatskoj njih u startu percipirati kao kvalitetniji proizvod, konzumirati ih i nositi uspomene koje se onda pretaču u lojalnost, preporuke drugima i generalno ostvarivanje punog potencijala turizma zemlje", rekao je Zurak, vlasnik Authlanda.

Obje tvrtke imaju isti cilj: lokalnu turističku ponudu na jednostavan način predstaviti turistima koji će ju zatim moći jednostavno rezervirati i platiti online.

Iz Authlanda ističu kako benefit od ove suradnje imaju svi: turisti koji na jednostavan način mogu pronaći zanimljive ture i izlete u Hrvatskoj na više različitih platformi te iste odmah rezervirati i/ili platiti, ali i turistički subjekti koji su dobili dodatan kanal promocije.

Naravno, otvara se i prostor za trajnije pozitivne posljedice ovakvih suradnji - jačanje branda Hrvatske kao destinacije prema turistima koji kod nas već borave ili tek planiraju svoje aktivnosti. Osim toga, partneri u ovoj suradnji žele osvijestiti korisnike i turiste o digitalnim kanalima i mogućnosti produljenja sezone.

Navode kako je ovo uspješan primjer koji pokazuje kako dvije travel tech tvrtke u Hrvatskoj mogu surađivati. Njihova zajednička suradnja i razmjena iskustava pružateljima usluga olakšava posao i omogućuje da svoju ponudu prikažu većem broju ljudi, a takav tip fokusa na dodanu vrijednost turističkih mjesta i gradova definitivno je u ovom trenutku potreban.