ZADAR – Zadrani su imali prilike pogledati splitsko uprizorenje grandioznog teatra, Ćelavu pjevačicu Eugenea Ionesca. Naime, nju su izveli glumci HNK Split, a klasično djelo teatra apsurda s golemim utjecajem na dramaturgiju 20. i 21. stoljeća, postavio je gost iz Rusije Aleksandar Ogarjov ovjenčan inale nagradom na Marulićevim danima 2005. godine, kada se predstavio Hrvatskoj iznimno maštovitom i nadahnutom režijom Svećenikove djece Mate Matišića.
Nekadašnji avangardni teatar u ovoj je interpretaciji suvremene kazališne poetike poprimio dimenzije djela koje nas se duboko tiče i danas. Gospođa i gospodin Smith, gospođa i gospodin Martin, Služavka i Vatrogasac protagonisti su jednog osebujnog viđenja svijeta pisca koji je pripadao dvjema kulturama i prozreo mehanizme njegova funkcioniranja, nimalo ohrabren spoznajama o njemu.
Komika dovedena do paroksizma, apsurdi komunikacije, dezintegracija jezika, repetitivnosti pretjerivanje samo su književnoteoretske činjenice – karakteristike školeske lektire, jer Ćelava pjevačica promatrana dublje predstavlja grandiozan teatar koja odraz svog ljudskog postojanja.