ZADAR – Zadranin Duško Modrinić, glumac Hrvatske kazališne kuće, poznatiji kao Crni Roko iz reklamne kampanje T-mobilea, po anketi Business.Hr drugu godinu zaredom proglašena je reklamom godine u kojoj je glavni nositelj Modrinić.
Anketa je provedena među desetoro osoba iz javnog života koji nisu u sukobu interesa. Autor te kampanje Srđan Gulić izjavio je kako je ključ uspjeha te reklame baš u Roku koji je momak iz susjedstva, simpatičan i topao, ima lokalni štih i rijetko kome je antipatičan.
Time je Modrinić pobjedio izravnu konkurenciju, odnosno daleko poznatije aktere reklama karlovačkog piva.
Reklama je zaštitni znak T-mobilea jer sam za njih već odradio toliko reklama pa, iako postoje i druge poslovne ponude, trenutačno me takav angažman ne zanima. Htio sam biti što prirodniji, naravno, kao i na svakom početku bilo je malo treme, no sada već mogu reći da njegujem neku svoju lokalnu “crtu” – naglasio je Duško Modrinić za Radio 057.