ZADAR – Jučer se u Callegru održao zadarski casting za Ford Models Hrvatske. Ukupno se prijavilo više od 30 djevojaka, a za završni casting je izabrano njih 12. Pod vodstvom Tihane Harapin-Zalepugin, vlasnice licence za Hrvatsku, djevojke su predstavile modnu marku Hippy Garden od jučer opet prisutne u Zadru.
Koja će od djevojaka biti odabrana za završni izbor koji će se krajem studenog održati u Zagrebu, jučer se ipak nije saznalo.
-Ja imam par djevojaka na umu, i one će vjerojatno biti pozvane. Naravno, ovisno o tome koga pronađemo i vidimo u drugim gradovima, postoji mogućnost da pozovemo još više djevojaka iz Zadra, rekla je Tihana Harapin Zelepugin.
Ovakve mini modne priredbe su ipak neuobičajene kada se radi casting u drugim gradovima.
-Ovaj casting je malo neobičan zato što smo napravili jednu iznimku, pa smo djevojke koje smo izabrali odlučili odmah malo promijeniti, našminkati ih i frizirati. Cilj nam je bio vidjeti kako one mogu izgledati, i kako se osjećaju u ovakvim situacijama. To je jedan zgodan novi pristup i jako mi se sviđa, a i djevojke su zadovoljne jer ne samo da sam ih cijeli dan gnjavila s učenjem hodanja i poziranjem, već su one imale priliku pokazati se i malo osjetiti taj posao, rekla je Harapin Zelepugin.
Djevojke su bile obučene u modele modne marke Hippy Garden.
-Hippy garden je uskočio sa prijedlogom da ih odjenemo u modele koje one još možda nisu imale na sebi, i jako sam zadovoljna s rezultatom, rekla je vlasnica licence Harapin Zelepugin. Njoj se u ocjenjivanju djevojaka pridružila dizajnerica te modne marke, Đurđica Vorkapić.
-Sve što radimo, radimo s kvalitetnim ljudima. Bitno je da radimo dobru stvar. Ovo danas smo napravili u odličnom timu, i rezultat je povoljan, komentirala je Vorkapić suradnju u castingu.
Modele modne marke Hippy Garden možete pronaći u Callegru.
-Ovo nije prvi put da kao marka dolazimo u Zadar. U Zadru smo već ranije imali dućan koji se s vremenom zbog nekih loših poslovnih procjena zatvorio. Međutim, danas je druga stvar. Mi smo dio Cro a Portera, a on je tu opstao. Procjena je da je naš brend dovoljno jak da možemo imati samo njega u prodaji, objasnila je Vorkapić.