Nakon izvrsnog Hoerspiela u prostoru sv. Nikola i Arhiviranja Zadarskog plesnog ansambla, koji je odlično legao u dvorani Državnog arhiva, tamo će se večeras održati dva programa pretposljednjeg dana Zadra snova.
Na rasporedu su Refleksije i Anatomija mačke. Prva je predstava u 19., a plesna poslastica Petra Hrašćanec je u 21.30 sati. U obje izvedbe sudjeluju Zadrani. U Refleksijama, autorskom projektu Sunčice Sodar, koja je koordinatorica projekta Zadra snova sudjeluje mlada zadarska studentica glume Maruška Aras. Plesačica Petra Hrašćanec također je iz Zadra, ali djeluje u Zagrebu.
ITD & AUT Konferencija
REFLEKSIJA
Autorski projekt Sunčice Sodar, Espi Tomičić i Nikoline Medak / Dramaturgija: Sunčica Sodar i Espi Tomičić / Scenski pokret: Nikolina Medak / Oblikovanje svjetla: Sven Čustović / Glazba: Tihomir Zdjelarević / Produkcija: Sabrina Herak i Sara Morić / Igraju: Maruška Aras i Boris Barukčić
O bukama i tišinama koje u pojedincu bude svijest o istovremenom osjećanju dvaju identiteta, neprekidno strogo odvajana, međusobno isključiva.
Ona i On postaje Ono u čemu pojedinac pronalazi Sebe.
„Tijelo podrazumijeva smrtnost, ranjivost, agensnost; koža i meso izlažu nas pogledu drugih, ali, također, i dodiru i nasilju. Tijelo također može biti agens i instrument svega ovoga, ili mjesto gdje „činjenje” i „bivanje učinjenim” postaju dvosmisleni. Iako se borimo za prava nad našim vlastitim tijelima, sama naša tijela za koja se borimo nisu nikada sasvim samo naša.”
Judith Butler
Subota 13/8, Državni arhiv Zadar, 21:30
Zagrebačko kazalište mladih i Umjetnička organizacija 21:21
ANATOMIJA MAČKE
Autorski projekt: Ksenija Zec i Petra Hrašćanec / Izvodi: Petra Hrašćanec / Teorijska analiza: Leonida Kovač / Kostimi i scena: Zdravka Ivandija / Glazba: Nenad Sinkauz i Alen Sinkauz / Oblikovanje svjetla: Marino Frankola / Oblikovanje zvuka: Nenad Sinkauz i Alen Sinkauz / Grafičko oblikovanje: Zrinka Horvat / Inspicijent: Željko Začek
Posebnost ovog projekta je kreiranje i primjena specifične tehnike koja nastaje sintezom suvremene plesne tehnike i studije anatomije životinja. Naglasak je stavljen na mogućnosti anatomske promjene arhitekture tijela. Bavljenje drugačijim tijelom kroz anatomiju mačke zahtijeva duboku kinestetičku osviještenost unutarnjih smjerova kretanja i tjelesnih konekcija kao i područje off- balansa i suspenzije čime se mijenja percepcija prostora i ostvaruje porast vrijednosti dinamike kretanja. Tražeći drugačije putove izvedbenosti i istražujući misaonu, emocionalnu i semantičku razinu tjelesne prisutnosti na sceni nastojimo uspostaviti načelo nesigurnosti izvedbe. Strukturiranje drugačijeg tijela izmiče apsolutnu kontrolu interpretacije i svaka izvedba ostvaruje mogućnost novog gledanja.