Prva večer festivala Monoplay ispunila je zadana očekivanja. U dvorištu Kazališta lutaka na otvorenoj pozornici festivala izvedeno je kraće plesno djelo pod nazivom Razvoj pokreta u koreografiji Nataše Kusture i Sanje Petrovski.
Sudjelovalo je jedanaest zadarski plesačica od čijih je kratkih solo uradaka napravljena koreografska kompozicija koja se referira na scenografske elemente smještene po prostoru izvedbe. Scenografija su kipovi od poliestera, rad akademskog kipara Svana Riedla, stari pedesetak godina i obnovljeni upravo za ovu prigodu, a prikazuju Nives Šimatović Predovan kroz tri faze jednog pokreta.
Skulpture su razmještene po prostoru tako da se dobije dojam da i one sudjeluju u prikazanim plesnim kompozicijama i sekvencama. Plesače je pratila na flauti Ana Lakić, a tekst Dijagram kreativnog procesa čitala je Sanja Petrovski.
Nakon dirljivog otvorenja posvećenom Nives, plesna kritičarka i povijesničarka Maja Đurinović vodila je razgovor s kiparom Svanom Riedlom u kojem su se prisjetili naglog razvoja suvremene plesne umjetnosti sedamdesetih godina prošlog stoljeća i njegova utjecaja na Riedlov rad koji je u to doba napravio brojne skulpture plesača suvremenog, a zatim klasičnog baleta.
Na velikoj sceni kazališta lutaka gošća iz Slovenije Mala Kline izvela je multimedijalnu predstavu Venus: between captivity and flight uz pratnju violončela na kojem je bio Kristjan Krajnčan. Na pozornici je Malino stvarno i virtualno tijelo koje se umnožava, zatim postepeno nestaje kroz dva sloja videoplatna. Igra sa slojevima slika i sjenama koje prodiru kroz sliku Rođenje Venere Sandra Botticellia osmišljeno je izvedena, s brojnim interakcijama tijela na pozornici s virtualnim, snovitim svijetom.
U razgovoru nakon predstave, slovenska je umjetnica s moderatorima Majom Đurinović i Ivom Nerinom Sibilom podijelila s publikom svoje viđenje plesne umjetnosti, koncepte kojima se bavi i svojim nadahnućima.
otvorenoj pozornici festivala izvedeno je kraće plesno djelo pod nazivom Razvoj pokreta u koreografiji Nataše Kusture i Sanje Petrovski.
Sudjelovalo je jedanaest zadarski plesačica od čijih je kratkih solo uradaka napravljena koreografska kompozicija koja se referira na scenografske elemente smještene po prostoru izvedbe. Scenografija su kipovi od poliestera, rad akademskog kipara Svana Riedla, stari pedesetak godina i obnovljeni upravo za ovu prigodu, a prikazuju Nives Šimatović Predovan kroz tri faze jednog pokreta.
Skulpture su razmještene po prostoru tako da se dobije dojam da i one sudjeluju u prikazanim plesnim kompozicijama i sekvencama. Plesače je pratila na flauti Ana Lakić, a tekst Dijagram kreativnog procesa čitala je Sanja Petrovski.
Nakon dirljivog otvorenja posvećenom Nives, plesna kritičarka i povijesničarka Maja Đurinović vodila je razgovor s kiparom Svanom Riedlom u kojem su se prisjetili naglog razvoja suvremene plesne umjetnosti sedamdesetih godina prošlog stoljeća i njegova utjecaja na Riedlov rad koji je u to doba napravio brojne skulpture plesača suvremenog, a zatim klasičnog baleta.
Na velikoj sceni kazališta lutaka gošća iz Slovenije Mala Kline izvela je multimedijalnu predstavu Venus: between captivity and flight uz pratnju violončela na kojem je bio Kristjan Krajnčan. Na pozornici je Malino stvarno i virtualno tijelo koje se umnožava, zatim postepeno nestaje kroz dva sloja videoplatna. Igra sa slojevima slika i sjenama koje prodiru kroz sliku Rođenje Venere Sandra Botticellia osmišljeno je izvedena, s brojnim interakcijama tijela na pozornici s virtualnim, snovitim svijetom.
U razgovoru nakon predstave, slovenska je umjetnica s moderatorima Majom Đurinović i Ivom Nerinom Sibilom podijelila s publikom svoje viđenje plesne umjetnosti, koncepte kojima se bavi i svojim nadahnućima.
Danas, drugog dana festivala, program započinje u 20 sati prezentaciuom projekta Bojanka autorice Lane Hosni. U sklopu umjetničkog istraživanja Događaj uobičajenog, Lana Hosni pozvala je sudionike izvedbene i plesne scene na sudjelovanje u razgovorima o pretpostavkama, uvjerenjima, predrasudama, pisanim i nepisanim pravilima. Ona će predstaviti istraživanje koje je dovelo do realizacije bojanke za odrasle, izložiti metode rada i svoja opažanja.
U 21 sat na velikoj sceni zadarska plesna umjetnica sa ljubljanskom adresom Lada Petrovski Ternovšek izvest će predstavu Priče iz tišine koju naziva vizualno plesna knjiga s glazbom Sebastijana Duha i videom Boruta Bučinela. Predstava se sastoji od šest zasebnih priča naslovljenih kao poglavlja u kojima se brišu granice između mašte i stvarnosti. Tijelo na pozornici je introspektivno, statično, razapeto između emocionalnih i fizičkih stanja, dok su video uradci plesni i dinamični, rađeni u prirodnom ambijentu mora, šume i snijega.
Večer će završiti DJ Shome, zadarski glazbenik, dugogodišnji tehnički suradnik i majstor tona Zadarskog plesnog ansambla.
Festival Monoplay i rad Zadarskog plesnog ansambla podržani su od Ministarstva kulture i medija RH, Grada Zadra, Zadarske županije, Turističke zajednice grada Zadra i Zaklade Kultura nova.