Bogata izložbena nedjelja održat će se 9. lipnja u Omišlju na otoku Krku kada je planirano otvorenje čak dvije izložbe. Kustosica obje izložbe je umjetnička voditeljica programa izložbi u Omišlju za 2024. godinu povjesničarka umjetnosti, muzeologinja i viša kustosica Sonja Švec Španjol.
S početkom u 12 sati u Galeriji Lapidarij održat će se otvorenje samostalne izložbe “Zelenije” akademskog slikara Damira Facana-Grdiše. Autor će se predstaviti izborom radova izvedenih u tehnici akvarela na papiru iz recentnog ciklusa od kojih je većina nastala u tekućoj godini te nije ranije predstavljena javnosti. Izložba „Zelenije” prirodni je nastavak ranijih izložbi koje su pratile razvoj i mijene unutar ciklusa započevši s izložbom „Konfrontacija prostora” tijekom 2019. i 2020. godine, pa izložbama „Izbjegavajući crnu” 2021. godine i „Nagnuto”, „Nagnuto malo” i „Nagnuto jače” u 2022. godini te izložbom „Dijagonalno” 2023. godine.
Pola sata nakon, dakle, u 12:30 sati održat će se otvorenje samostalne izložbe “Godišnji” zadarske akademske umjetnice Marine Ćorić u Galeriji Loža. Autorica će se predstaviti recentnim ciklusom radova izvedenih u tehnici akrila na papiru koji broji ukupno 18 radova. Još od vremena studija umjetnica je predano gradila i nadopunjavala ciklus autoportreta naglašeno introspektivnog karaktera komunicirajući sve one misli, stanja i emocije koje nije mogla verbalizirati. Ciklus koji je sustavno nadograđivala i razvijala od 2015. do 2019. godine došao je do svojevrsnog zasićenja jer su određeni životni procesi, emotivna stanja i promjene poimanja sebe kod umjetnice rezultirali činjenicom da polje realizacije više nije bilo površina platna već um umjetnice. Povratak na iskonske postavke omogućio je realizaciju novog ciklusa radova pod nazivom „Godišnji”. Marina Ćorić intuitivno je prepoznala i osjetila pravi trenutak za stilski i tematski odmak od dosadašnjih slikarskih radova, te je iznjedrila posve svjež, vedar i neposredan ciklus radova čiji naziv aludira, kako sâma umjetnica kaže, na njezin „odmor” od nje same tj. teme autoportreta i njezinog dosadašnjeg stila, ali i doslovno vizualizira (ne)aktivnosti na godišnjem odmoru.