• Prodaja Chevrolet Europe porasla je 7,8% i zabilježen je najbolji tržišni udio svih vremena od 1,36%
• Ukupna prodaja u branši pala je 8,7%
• Malibu i Cruze u karavanskoj izvedbi upotpunjuju predstavljanje ukupno deset novih Chevroletovih modela u 18 mjeseci
U prvom kvartalu 2012. godine Chevrolet Europe prodao je u Zapadnoj i Središnjoj Europi 55.104 automobila, što odgovara povećanju od 7,8%, i to u branši koja je pala 8,7% u odnosu na prošlu godinu. Chevrolet Europe tako je zabilježio svoj najbolji prvi kvartal svih vremena, s tržišnim udjelom od 1,36% u odnosu na 1,15% u prvom kvartalu prošle godine.
„U prva tri mjeseca ove godine uspjeli smo povećati udio na 23 od ukupno 32 tržišta Zapadne i Srednje Europe. To je obećavajući rezultat, posebno ako uzmemo u obzir trenutnu gospodarsku situaciju”, rekla je Susan Docherty, predsjednica Chevrolet Europe. „S Cruzeom karavanom i Malibuom koji dolaze ove godine, u svega 18 mjeseci predstavit ćemo ukupno deset novih modela, postaviviši temelje za daljnji rast”, dodala je Docherty.
U sedam je država Chevrolet zabilježio najbolji tržišni udio svih vremena za prvi kvartal: Austriji (1,27%), Danskoj (7,99%), Francuskoj (0,99%), Poljskoj (3,98%), Turskoj (2,79%) i Velikoj Britaniji (0,83%). Prodaja je posebno rasla u sljedećim državama: Poljskoj (+64%), Velikoj Britaniji (+40%), Švedskoj (+37%), Nizozemskoj (+36%), Austriji (+26%), Belgiji (+24%) i Njemačkoj (+21%).
U Zapadnoj i Srednjoj Europi najprodavaniji su Chevroletovi modeli u razdoblju od siječnja do ožujka 2012. bili Chevrolet Aveo (segment malih automobila, 15.800), gradski automobil Spark (15.000) i kompaktni Chevrolet Cruze (10.100). Obiteljski jednovolumen Orlando prodan je u 6.900 primjeraka, a SUV Chevrolet Captiva u 6.800.
Chevrolet je u prva tri mjeseca 2012. godine i u Izraelu prodao 2.812 automobila i kamiona.
Chevrolet je u Hrvatskoj u prvom kvartalu ostvario tržišni udio od 5,42% te je zauzeo deveto mjesto na ljestvici najprodavanijih marki osobnih automobila.
O Chevroletu
Chevrolet je najveći svjetski brand General Motorsa koji godišnje prodaje oko četiri milijuna vozila u više od 140 zemalja. Četvrti je po veličini svjetski automobilski brand kada se radi o prodaji i jedan je od najbrže rastućih brandova na svijetu. Chevroletovi automobili spajaju strast, privlačan dizajn i praktičnost te nude izvanrednu vrijednost za novac. Osnovan 1911. u Sjedinjenim Američkim Državama od strane švicarskog useljenika Louisa Chevroleta, ovaj brand je 2011. godine proslavio svoju stogodišnjicu postojanja. Godine 2005. Chevrolet je ponovno predstavljen i uveden na europsko tržište, na kojem ga zastupa ukupno 2.500 prodajnih i servisnih punktova u Zapadnoj i Srednjoj Europi. Chevroletov europski portfelj sačinjavaju gradski automobil Spark, mali Aveo i kompaktni Cruze, u limuzinskim i izvedbama s pet vrata, obiteljski jednovolumen Orlando, SUV Captiva, legendarni sportski automobili Camaro i Corvette te električni automobil s produljenim dosegom Volt. U 2012. Chevrolet će predstaviti karavansku izvedbu Cruzea i srednje veliku limuzinu Malibu. Više informacija o Chevroletu može se naći na web-stranicama www.chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.