Mercator-H je počeo primjenjivati novu strategiju pristupa potrošačima te u odabranim trgovinama Mercatora i Getroa koje imaju vlastitu mesnicu, od sutra jamči najnižu cijenu svježeg mesa u gradu. Ukoliko potrošač bilo gdje u gradu toga dana pronađe isti artikl po nižoj cijeni garantira se povrat novca u vidu bona za kupnju. Projekt će za sada trajati do konca travnja, a uključuje 7 gradova i 11 trgovina u Hrvatskoj: u Zagrebu su uključene sve trgovine Getroa; u Karlovcu – hipermarket Mercatora i Getro; u Rijeci, Zadru i Osijeku hipermarketi Mercatora te u Umagu i Dubrovniku trgovine Getroa, ističe se u priopćenju.
Osim toga, na navedene već snižene cijene svježeg mesa, obračunavat će se i popust 10% – kojeg umirovljenici već ostvaruju četvrtkom za kupnju iznad 100 kuna te svi korisnici PIKA kartice subotom. Navedeni popust, kao i do sada ne vrijedi za akcijske artikle. PIKA kartica inače je besplatna i može je dobiti svaki građanin na prodajnom mjestu.
– Već smo naglasili da je našoj novoj strategiji potrošač isključivi fokus poslovanja. Ovo je jedna od aktivnosti kojom se potvrđuje novi smjer i prvi smo na tržištu u Hrvatskoj s takvom akcijom. Osim toga, svi oni koji su danas primili naš novi letak sigurno su ostali iznenađeni kada su vidjeli poklon bon kojim smo odlučili svim donositeljima kupona darovati 15% popusta na bilo koji proizvod po izboru u petak 08.03. Cilj nam je takvim aktivnostima i u budućnosti građanima redovito omogućavati povoljniju i ugodniju kupnju u našim trgovinama, izjavila je Lea Marcijuš, voditeljica odnosa s javnošću Mercatora-H.