Najveći hrvatski lanac trgovina modnim dodacima ove godine slavi 25 godina. Povodom toga angažirali su svoje stalne suradnike Boruta Mihalića i najboljeg domaćeg modnog fotografa Mladena Šarića da osmisle kampanju za svoj veliki jubilej. Na slavljeničkim i zabavnim vizualima najnovija Karla kampanja odaje dojam veselja.
U različitim kompozicijama, koje su inspirirane suvremenom umjetnošću pop arta i hip hop kulture, po prvi put u Karla kampanjama pojavljuje se ženski lik. Svojom gracioznom pojavom i party izdanjem uz šeširić i svijećice, ona upotpunjuje ovu rođendansku kampanju.
U sva tri motiva prisutna je „mix and match” ideja, koja besprijekorno funkcionira tijekom cijelog dana. Zavodljiva luksuzna obuća i modni dodaci Karlinih dugogodišnjih partnera kao što su Loriblu, Fabi, Coccinelle, Furla, Piero Guidi, Marc by Marc Jacobs, Twin Set, See by Chloe, GianCarlo Paoli, Tosca Blu, Menbur… tvore potpuno nove kombinacije, ovisno o situaciji i dobu dana ili večeri. S druge strane ti isti modni detalji odlično funkcioniraju i bez ikakvih mijenjanja.
Ovakvi interesatni brand miksevi dostupni su u Karla trgovinama već 25 godina. Kompletnu kolekciju s web shopom pogledajte na www.karla.hr
Pridružujemo se čestitkama i želimo Karli da nas još puno desteljeća uveseljava novim kolekcijama!