Nova kampanja za Karlu, koju potpisuje kreativni dvojac fotograf Mladen Šarić te stilist Borut Mihalić posveta je svima nama – ljudima, koji čine ovaj svijet drugačijim, raznovrsnijim i nadasve ljepšim.
Svedeni na radišne drvene zglobne figure koje služe kao pomagalo prilikom crtanja ljudskih likova bilo u statičnim ili pokretnim pozama, lutke nam pričaju o snazi pojedinca koji djeluje kao pokretač, ili grupa ljudi koji djeluju kao sklad. Figure tako u svom zajedničkom kolektivnom radu stvaraju ispred naših očiju novu Karla kampanju za jesen/zimu 2015.
Ovosezonska kampanja sastavljena je od tri cjeline koji zajedno tvore kompletnu sliku najnovije ponude u prodavaonicama luksuzne obuće i modnih dodataka Karla.
U prvoj cjelini naglasak je stavljen na crno bijele odnose, koji su bezvremenski i nikada ne izlaze iz mode. No, ovoga puta u cijeloj kompoziciji pojavljuje se i dašak srebrne.
To su redom modeli Marc by Marc Jacobs i Y3 torbice, Giancarlo Paoli, McQ by Alexander McQueen i LK Bennett cipele.
U drugoj cjelini vladaju raskošne boje jeseni. Iako je inspirirana prirodom i njezinim ljepotama, nije zanemarena ni jesenska nepredvidljivost. Promjenjive vremenske prilike zahtijevaju sigurnu i udobnu obuću. Na slici su cipele Manufacture d essai, Loriblu, Ugg te torbice Piero Guidi i LK Bennett.
Treća cjelina vas vodi u svijet obilja i svečanosti, koje uvijek obilježavaju kraj godine. Prigode su to kada jednostavno ne smije nedostajati šljokica, nude glamoura ili vatreno crvene utjelovljene u modelima Menbur, Giancarlo Paoli te Loriblu. Torbice su Menbur, Coccinelle i See by Chloe.
Sve informacije imate na www.karla.hr. te na prodajnim mjestima u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku.