Ilirija, turistička kompanija iz Biograda na Moru, kao društveno odgovoran poslovni sustav vodeći računa o svojim zaposlenicima kao ključnim nositeljima poslovnog procesa u svojoj do sada najboljoj poslovnoj godini isplatila je božićnicu u maksimalnom neoporezivom iznosu od 2 500 kuna. U odnosu na 2017. godinu iznos božićnice je povećan za 25 posto.
„Svjesni da kvalitetu usluge u turizmu i zadovoljstvo naših preko 6.000 gostiju dnevno u sezoni samo u našem turističkom sektoru (hotelijerstvo, nautika, kamping i DMK Ilirija Travel), ne uključujući dnevne posjetitelje naše City Gallerije u Zadru, stvaraju naši zaposlenici stoga smo u 2018. godini posebnu pažnju posvetili razvoju ljudskih potencijala i brizi o našim zaposlenicim, ali i njihovim obiteljima. Ilirija po prvi put pored božićnice dodijelit će i prigodni dar u naravi za 153 djece naših zaposlenika koji će djeci biti uručen na za toj posebnoj organiziranoj predstavi u subotu, 22. prosinca.
Nadalje, kompanija već dugi niz godina organizira godišnje okupljanje svojih zaposlenika te prigodni božićni i novogodišnji domjenak na kojem se tradicionalno osvrćemo na postignuća u tekućoj godini uz jačanje međusobnog zajedništva, uvažavanja i poštovanja ne samo Ilirije kao poslovnog subjekta već Ilirije kao zajednice svih naših zaposlenika i njihovih obitelji “, kazao je Goran Ražnjević, predsjednik Uprave.
I u narednoj poslovnoj godini kompanija će izrazitu pažnju posveti brizi o svojim zaposlenicima i daljnjem razvoju ljudskih potencijala stavljajući naglasak na zapošljavanju lokalnog stanovništva, od čega 99 posto svih zaposlenika Ilirije dolazi s područja Zadarske županije, te daljnjem razvoju motivirajućeg radnog okruženja i brizi o povećanju njihovih materijalnih prava, najavili su iz te velike turističke kuće.