Suzukijev urbani SUV iz B segmenta stigao je na hrvatsko tržište početkom 2017., te osim imena suvremeni Ignis nema nikakvih dodirnih točaka s modelom koji se prozvodio od 2000. do 2008. godine.
IGNIS je napredovao u svim segmentima postavši vrlo privlačan sa SUV-ovski podignutom podnicom od tla. Kod pakiranja, Ignis čija je duljina 3,70 metara nudi sve što je potrebno za jednu obitelj uz odlična vozna svojstva. Ignis je napravljen na novoj platformi koja minimizira prostor potreban za smještaj motora, čime je dobiven višak prostora koji se preraspodjeljuje na smještaj putnika i prtljage.
Za karakteristični izgled crossovera zaslužna je i visina vozila udaljena od tla koja iznosi povećih 18,8 centimetara. Osim toga izvrsno je prilagođen našim cestama s mogućnošću silazaka s asfalta, pogotovo u verziji s pogonom na sva četiri kotača (AllGrip) kao što je bio slučaj kod testnog modela. Razmjerno visok položaj sjedenja povećava vidljivost i osjećaj sigurnosti, a novi infotainment pruža podršku za Apple Car Play. Dobro složeno podvozje, ali i solidna širina, uz pogon na sve kotače, bez obzira na SUV-ovski podignutu podnicu, garantira sigurnu vožnju s kojom ipak ne treba pretjerivati u zavojima. Ignis je kao stvoren za one kojima baš treba mali, ali vrlo funkcionalni auto s pogonom 4×4. Oduševljava kompaktnošću i čvrstoćom izvedbe.
Svakim detaljem pokazuje visoku, japansku kvalitetu izvedbe, te bio mogao postati uz Vitaru i SX4 S-Cross, jedan od značajnijih igrača na tržištu.
Simpatična i funkcionalna izvedba malog SUV, odnosno crossovera segmenta široka je 169 cm i visoka 159,5 cm uz međuosovinski razmak od 243,5 centimetara. Visok gotovo kao Vitara koji je Suzukijev daleko najprodavaniji model, te solidno širok, mališan pruža iznenađujuće puno komfora u unutrašnjosti za jedan automobil iz B segmenta. Sve to zaokruženo je više nego solidnim prtljažnikom čiji obujam varira zavisno od toga da li je radi o inačici s prednjim ili pogonom na sve kotače. Kad je u pitanju prednji pogon onda mali Ignis nudi prtljažnik osnovnog obujma 267 litara koji se preklapanjem naslona stražnje klupe može povećati na 1097 litara. Međutim, ako je crossover opremljen pogonom na sve kotače, tada mu kapacitete prtljažnik s obzirom na stražnji diferencijal varira od osnovnih 204 do 1056 litara.
Za pogon je zadužen već provjereni atmosferski benzinski 1.2-litreni Dualjet od 90 KS uz okretni moment od 120 Nm pri 4400 “điri”. Ovaj agregat, lako se nosi sa karoserijom teškom oko 900 kilograma tako da Ignisu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 11,9 sekundi, te postiže maksimalnu brzinu od 165 km/h. U vožnji je dojam da motor “puca od snage”. Lijepo povuče, a u svemu tome pomaže mu precizan 5-stupanjski ručni mjenjač, Lako se zavrti i preko 6000 okretaja, ali ga nema potrebe “rastezati” iznad 5000 “điri”, kada i razina buke raste, naročito na autocesti. Premda najveći okretni moment ostvaruje pri 4400 “điri” dovoljno je elastičan pa se solidni brzinski prosjeci mogu postići srednjim režimom vrtnje i bez čestog šaltanja. Što se tiče potrošnje ona nije daleko od deklarirane, naročito ako se ne vozi na “nož”. Jedina primjedba u svemu tome ide na mali spremnik goriva koji je kapaciteta tek 32 litre.
Cijena Ignisa s pogonom na sve kotače, atmosferskim benzincem od 90 KS i najbogatijim paketom opreme GLX košta 114.247 kuna.