Ignis dolazi isključivo s 1,2-litrenim atmosferskim benzincem od 90 KS, prednost ovog motora je „blagi” hibridni sustav s emisijom CO2 od svega 97 g/km. Opremljen je tzv. „blagim” hibridnim sustavom – SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) koji značajno povećava učinkovitost i pruža ugodniju vožnju. SHVS se sastoji od laganog, kompaktnog ISG (Integrated Starter Generator) generatora koji ima funkciju pomaganja benzinskom motoru, kad mu je snaga najpotrebnija, a to su ubrzanja i pretjecanja. Njegove, visoko učinkovite litij-ionske baterije s izvanrednim performansama punjenja i isporuke energije, lagane su i pune se tijekom vožnje te ničim ne umanjuju dinamiku vožnje, nego ju čak dodatno poboljšavaju.
Performanse 1,2-litrenog benzinca sa „blagim” hibridom su odlične jer uz 90 „konja” ovaj motor raspolaže okretnim momentom od 120 Nm pri 4400 okretaja. S obzirom na masu od svega 840, ali i dimenzije, Ignis je izuzetno startan, živahan, te nadasve okretan. Dolazi sa ručnim 5-stupanjskim mjenjačem čiji prijenosi su odlično proračunati i precizni. Snaga se preko spomenutog mjenjača prenosi na prednje kotače. Za ubrzanje do „stotke” potrebno mu je 11,8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 170 km/h. Prosječna potrošnja, prema tvorničkim podacima, mu je 4,3 l/100 km što je ekvivalent emisiji CO2 od samo 97 g/km. Stoga je i spremnik kapaciteta 32 litre sasvim dovoljan.
Izvedba ovog SUV-a, odnosno crossovera duga je 370 cm, široka 169 cm i visoka 159,5 cm uz međuosovinski razmak od 243,5 centimetara. Visok gotovo kao Vitara koji je Suzukijev daleko najprodavaniji model, te solidno širok, Ignis pruža iznenađujuće puno komfora u unutrašnjosti za jedan automobil iz B segmenta. U unutrašnjosti središnja konzola je u boji vozila, dok je stražnja klupa djeljiva u omjeru 60:40 pri čemu prtljažnik raspolaže osnovnim obujmom od 267 litara. Preklapanjem naslona stražnje klupe taj prostor raste na 1097 litara.
Osnovni GL AC paket sadrži dovoljno opreme koja će zadovoljiti kupce koji ne žele izdvojiti previše novca za novi automobil. Međutim, da odmah odbacimo sve predrasude treba istaknuti kako mali Ignis u baznom paketu opreme ima ručnu klimu, automatsko paljenje svjetala, stražnju maglenku, električno podizanje prednjih stakala, električno podesive vanjske retrovizore, komande za audio uređaj na kolu upravljača, kao i za hand free telefoniranje, središnje daljinsko zaključavanje… Od sigurnosnih elemenata tu su ABS sa EBD-om (raspodjelom kočione sile), potom ESP za elektronsku kontrolu stabilnosti, zračne jastuke za vozača i suvozača, bočne zračne jastuke sprijeda, te zračne zavjese, potom sustav pomoći pri naglom kočenju, nadzor tlaka u gumama…
Ovako opremljen Ignis, s „blagim” hibridnim benzincem, osnovnim paketom opreme i ručnim 5-stupanjskim mjenjačem, te prednjim pogonom košta 11.340 eura što je više nego fer cijena, a jedina doplata je bila metalik boja pa mu je u konačnici cijena 11.595 eura.
Tehničke karakteristike
Motor
4-cilindarski, benzinski, 16V; Obujam: 1242 ccm; Snaga: 90 KS pri 6000/min; Okretni moment: 120 Nm pri 4400/min; Mjenjač: ručni, pet brzina; Pogon: prednji
Dimenzije
3700 x 1690 x 1595 mm; Međuosovinski razmak: 2435 mm; Prtljažnik: 267/1097 l
Performanse
Ubrzanje: 11,8 s; Najveća brzina: 170 km/h, Potrošnja: 4,0/4,3/4,9 l/100 km
Cijena
Testni model: 11.340 eura
S doplatama: 11.595 eura
HVALIMO: prostrana unutrašnjost, okretnost, živahnost
KUDIMO: spremnik goriva