Otvaranjem nove, 106. trgovine u Hrvatskoj, trgovački lanac Lidl nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže. Treća je to Lidlova trgovina u Zadru u kojoj će, kao i u ostalim poslovnicama u Zadru te diljem Hrvatske, ovaj trgovački lanac svojim kupcima nuditi asortiman svježih i kvalitetnih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.
Novu i modernu Lidlovu trgovinu u Zadru koja se nalazi na adresi Put Murvice 18 otvorili su voditeljica trgovine Marina Božić i regionalni voditelj prodaje David Čavić.
Uz svježe i kvalitetne proizvode najboljeg omjera cijene i kvalitete, i ova Lidlova trgovina kupcima nudi ugodan i moderan prostor za dokazano najbržu cjelovitu kupnju na jednom mjestu. Nova trgovina u Zadru napravljena je prema modernom konceptu gradnje i dizajna koji podrazumijeva atraktivan izgled, više prirodnog svjetla unutar prodajnog prostora, veću energetsku učinkovitost i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. Na parkiralištu, koje ima 2 ulaza, nalazi se više od 150 prostranih parkirnih mjesta, od kojih su dva predviđena za punjenje električnih automobila.
Povodom otvorenja nove trgovine u Zadru, kupci su mogli uživati u prigodnim akcijama i popustima na prehrambeni i neprehrambeni asortiman. Nova, ukupno treća Lidlova trgovina u Zadru, na adresi Put Murvice 18, radi od 7 do 21 h od ponedjeljka do subote, a nedjeljom od 8 do 21 h.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.550 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
Lidl trenutno ima više od 341.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2020. generirala je promet od 125,3 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 106 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.