u Zadru je, u Ulici Hrvoja Vukčića Hrvatinića kod gradske tržnice, otvorila svoju desetu hrvatsku poslovnicu. Uz brojne uzvanike i medije otvaranju poslovnice nazočila je i direktorica Iva Franić, koja je predstavila posebnosti ove tvrtke.
Neuroth je tvrtka osnovana 1907. godine i bavi se akustikom slušnih pomagala, odnosno prodajom slušnih aparata. Ono po čemu su drugačiji od drugih je Neuroth standard, koji istovremeno nudi vrhunsku kvalitetu aparata, ali i vrhunsku uslugu.
– Mi se bavimo, između ostalog, testiranjem sluha, što znači da korisnik koji sumnja da ima problema s oštećenjem sluha može doći na zaista besplatno testiranje. Radi se sveoubuhvatna audiološka obrada, tonska audiometrija gdje signalizirate čujete li određene zvukove, te govorna audiometrija, gdje se puštaju određene riječi koje ponavljate i tako se mjeri što ste od svega što ste čuli razabrali. Čujnost i razumljivost su dvije različite kategorije, kaže Franić.
Osim testiranja radi se i savjetovanje, budući da je za neke korisnike dobro da dobiju slušno pomagalo, a nekad to oštećenje nije takve prirode da bi ono bilo potrebno. U tom slučaju nudi se zaštita sluha te preporučuje trenutak u kojemu ponovno treba doći na obradu, budući da sluh slabi s vremenom. Ponekad je klijentima potrebna medicinska pomoć te se upućuju na obradu kod otorinolaringologa ili audiologa.
Kada se osobi utvrdi obostrano prosječno oštećenje od 40 decibela, postaje kandidat za dobivanje slušnog pomagala te se uz specijalistički pregled u bolnici podiže doznaka kod HZZO-a kojom je moguće dobiti slušno pomagalo. U praksi, to znači da osoba već ima značajno otežanu svakodnevnu funkcionalnost, jer je taj prag u Hrvatskoj dosta niži nego u Europskoj uniji. Oni koji čuju lošije i željeli bi aparat, a da ne ulaze u tu kategoriju, mogu ga u Neurothu kupiti bez doznake.
– Klijentima maksimalno izlazimo u susret, pa tako aparat mogu dobiti na besplatnu probu, da u svom okruženju provjere je li im kvaliteta života bolja i čuju li zvukove koje dosta dugo nisu čuli. Također nakon dodjele aparata pomažemo u procesu privikavanja, budući da se mozak po njegovom stavljanju u uho ponovno počinje privikavati na zvukove koji odavno nisu slali signale u njega, a to u nekom trenutku zna biti neugodno. Tada se s akustičarom radi fino podešavanje aparata, kako bi on imao potpunu funkcionalnost, kaže Franić.
Sami aparati su kompleksni digitalnu uređaji s mikrofonima koji prate usmjeravanje zvuka, pa ovisno s kim razgovarate usmjeravaju zvuk prema onome s kim pričate a potiskuju okolnu buku. Imaju i mogućnost povezivanja bluetoothom s mobilnim uređajima, pa se mogu programirati, ovisno nalazite li se na koncertu, obiteljskom druženju ili nekom predavanju…
Osim prodaje slušnih aparata u Neurothu nude servis, održavanjem, savjetovanje oko čišćenja, baterija, čak i osiguranje u slučaju gubitka aparata. Tu su i aparati koji pomažu kod problema tinitusa, koji šalju zvuk na određenoj frekvenciji kako bi maskirali njegov učinak. Kako bi svim klijentima omogućili da lakše dođu do aparata, nude obročnu otplatu ne samo putem kartica, nego i SEPA naloga.
Za sve druge informacije slobodno dođite u zadarsku poslovnicu svakog radnog
u Zadru je, u Ulici Hrvoja Vukčića Hrvatinića kod gradske tržnice, otvorila svoju desetu hrvatsku poslovnicu. Uz brojne uzvanike i medije otvaranju poslovnice nazočila je i direktorica Iva Franić, koja je predstavila posebnosti ove tvrtke.
Neuroth je tvrtka osnovana 1907. godine i bavi se akustikom slušnih pomagala, odnosno prodajom slušnih aparata. Ono po čemu su drugačiji od drugih je Neuroth standard, koji istovremeno nudi vrhunsku kvalitetu aparata, ali i vrhunsku uslugu.
– Mi se bavimo, između ostalog, testiranjem sluha, što znači da korisnik koji sumnja da ima problema s oštećenjem sluha može doći na zaista besplatno testiranje. Radi se sveoubuhvatna audiološka obrada, tonska audiometrija gdje signalizirate čujete li određene zvukove, te govorna audiometrija, gdje se puštaju određene riječi koje ponavljate i tako se mjeri što ste od svega što ste čuli razabrali. Čujnost i razumljivost su dvije različite kategorije, kaže Franić.
Osim testiranja radi se i savjetovanje, budući da je za neke korisnike dobro da dobiju slušno pomagalo, a nekad to oštećenje nije takve prirode da bi ono bilo potrebno. U tom slučaju nudi se zaštita sluha te preporučuje trenutak u kojemu ponovno treba doći na obradu, budući da sluh slabi s vremenom. Ponekad je klijentima potrebna medicinska pomoć te se upućuju na obradu kod otorinolaringologa ili audiologa.
Kada se osobi utvrdi obostrano prosječno oštećenje od 40 decibela, postaje kandidat za dobivanje slušnog pomagala te se uz specijalistički pregled u bolnici podiže doznaka kod HZZO-a kojom je moguće dobiti slušno pomagalo. U praksi, to znači da osoba već ima značajno otežanu svakodnevnu funkcionalnost, jer je taj prag u Hrvatskoj dosta niži nego u Europskoj uniji. Oni koji čuju lošije i željeli bi aparat, a da ne ulaze u tu kategoriju, mogu ga u Neurothu kupiti bez doznake.
– Klijentima maksimalno izlazimo u susret, pa tako aparat mogu dobiti na besplatnu probu, da u svom okruženju provjere je li im kvaliteta života bolja i čuju li zvukove koje dosta dugo nisu čuli. Također nakon dodjele aparata pomažemo u procesu privikavanja, budući da se mozak po njegovom stavljanju u uho ponovno počinje privikavati na zvukove koji odavno nisu slali signale u njega, a to u nekom trenutku zna biti neugodno. Tada se s akustičarom radi fino podešavanje aparata, kako bi on imao potpunu funkcionalnost, kaže Franić.
Sami aparati su kompleksni digitalnu uređaji s mikrofonima koji prate usmjeravanje zvuka, pa ovisno s kim razgovarate usmjeravaju zvuk prema onome s kim pričate a potiskuju okolnu buku. Imaju i mogućnost povezivanja bluetoothom s mobilnim uređajima, pa se mogu programirati, ovisno nalazite li se na koncertu, obiteljskom druženju ili nekom predavanju…
Osim prodaje slušnih aparata u Neurothu nude servis, održavanjem, savjetovanje oko čišćenja, baterija, čak i osiguranje u slučaju gubitka aparata. Tu su i aparati koji pomažu kod problema tinitusa, koji šalju zvuk na određenoj frekvenciji kako bi maskirali njegov učinak. Kako bi svim klijentima omogućili da lakše dođu do aparata, nude obročnu otplatu ne samo putem kartica, nego i SEPA naloga.
Za sve druge informacije slobodno dođite u zadarsku poslovnicu svakog radnog dana od 8 do 15 sati i subotom od 8 do 13 sati, gdje će vam ljubazni djelatnici pružiti kompletnu uslugu.