ZADAR– U maloj dvorani 3, u sklopu dvorane Krešimira Ćosića, svečano su predstavljeni novi dresovi hrvatske košarkaške reprezentacije, u kojima će nastupiti na Svjetskom prvenstvu u Turskoj. U uvodnom dijelu programa upriličen je kratki dvoboj u basketu “tri na tri”, u kojem su snage odmjerili Bojan Bogdanović, Ante Tomić i Luka Žorić na jednoj, te Lukša Andrić, Krešimir Lončar i Marko Tomas na drugoj strani.
Sudac Srđan Dožai brzo je odsvirao kraj utakmice, pri nerješenom rezultatu, uz smijeh i pljesak ostalih reprezentativaca. Četverogodišnji ugovor o tehničkom sponzorstvu potpisali su Danko Radić, predsjednik HKS-a i Dalibor Vujić, Country sales menadžer tvrtke Adidas Croatia d.o.o. Tim ugovorom Adidas postaje sponzor svih muških i ženskih košarkaških reprezentacija u kadetskom, juniorskom i seniorskom uzrastu.
– Izuzetno smo ponosni što smo na pragu dugogodišnje suradnje s Adidasom, te što će naši igrači imati vrhunsku opremu. Košarkaška reprezentacija se nakon 16 godina i najvećeg uspjeha, trećeg mjesta na SP u Kanadi, napokon uspjela plasirati na Svjetsko prvenstvo. Vjerujemo da će nam ova vrhunska oprema pomoći da ostvarimo što bolje rezultate – kazao je Danko Radić, predsjednik HKS-a i filozofski dodao.
– Vjerujemo u budućnost svega što je pred nama.
Dalibor Vujić kazao je da je tvrtka Adidas Croatia, od osnivanja 2008. godine, uz podršku ostalim sportovima i veliki prijatelj amaterske i profesionalne košarke.
– Već podržavamo projekt ulične košarke Basket Tour, a odnedavno smo i ponosni sponzor KK Zadar. Suradnja sa HKS-om i našom reprezentacijom je vrhunac našeg angažmana u hrvatskoj košarci. Držimo palčeve za što bolji uspjeh u Turskoj. Sigurni smo da je ovo početak jednog vrhunskog partnerstva i povratka hrvatske košarke u svjetski vrh, gdje joj je i mjesto.
Tomaž Semič, sport marketing menadžer Adidasa, istaknuo je da je novi hrvatski dres pomno i dugo pripreman.
– Dres smo počeli raditi prošle godine u desetom mjesecu, a dovršili smo ga u proljeće ove godine. Željeli smo istaknuti vaše simbole, kocke i stavili smo ih, uz odobrenje FIBA-e, gdje god je bilo moguće. Mislim da dresovi izgledaju odlično, a dodatna snaga sponzorske suradnje je i činjenica da je Adidas službeni sponzor NBA lige – rekao je Semič.