ZADAR- Košarkaški klub Zadar raspisao je natječaj za radno mjesto voditelja marketinga. Traži se osoba koja će osmisliti marketinšku strategiju kluba i voditi sve akcije u suradnji s direktorom Borisom Skroćom. Prijave za one koji imaju tražene uvjete te tri godine radnog iskustva, moguće su do 30. listopada.
– Tražimo osobu koja će se, vjerujemo iskristalizirati među potencijalnim kandidatima, a koja bi sebe, kao marketinškog profesionalca, izgradila u KK Zadar, doznajemo od direktora Borisa Skroće. To bi u perspektivi trebalo značiti i stvaranje boljeg imidža KK Zadar u javnosti.- Budući voditelj marketinga bio bi i osoba koja bi ažurirala KK Zadar na društvenim mrežama, navodi Skroće. Direktor KK Zadar računa kako bi budući voditelj marketinga za partnere imao tzv. male sponzore u budućim aktivnostima kluba.
KK Zadar, uz sudjelovanje u ABA ligi, ove će sezone imati i već objavljen raspored prvoligaških utakmica nacionalnog natjecanja. Uz udio iz gradskog proračuna, sportsko dioničko društvo KK Zadar i za ovu sezonu ima iste sponzore. Ugovori su za ovu godinu potpisani s Dogus grupom, OTP i Erste bankom, te domaćim trgovačkim kućama Sonik i Bakmaz.
– Prvi put ćemo imati tehničkog sponzora – Champion, poznatog proizvođača sportske opreme uz pomoć kojeg bi se ostvarila ideja o trgovini za navijače koju planiramo. Bit će to jedan od poslova budućeg voditelja ili voditeljica marketinga, navodi Skroće.
U tzv. Radnoj zajednici, prema informacijama direktora KK Zadar, zaposleno je 12 osoba.
Uzorni maslinar Nikša Ivanac, Maslinarsko srce Tomislav Čudina, nada Pellegrin Kurtin
Sve je spremno za početak ovogodišnje 26. po redu Međunarodne manifesticije Dani masline koja će se održati 26. i 27...
Pročitaj Više