Kao što su to već započeli u KK Splitu koji je pod imenom Jugoplastika ostvario najveće rezultate u povijesti košarke na ovim prostorima, i KK Zadar je ušao proces zaštite imena.
O tome su izvijestiili priopćenjem iz KK Zadar kojeg prenosimo u cijelosti:
Plagijarizam, lažno predstavljanje i drugi cyber-kriminali samo su skupina redovitih izazova koja dolaze sa pojačanim procesom digitalizacije.
Neovlašteno korištenje imena, žiga, simbola ili dizajna brenda KK Zadar od strane trećih osoba dovodi do ekonomskih gubitaka za Klub. KK Zadar kreće u nimalo lagan i dugoročan proces provođenja skupine politika koje spadaju u domenu zaštite interesa brenda.
U domeni zaštite brenda razlikujemo pojmove: korištenje brenda KK Zadar u svrhu informiranja javnosti i korištenje brenda KK Zadar u svrhu ostvarivanja kapitalne dobiti ili bilo kakvih drugih komercijalnih i nekomercijalnih interesa koji se mogu shvatiti kao „dobit.”
Ime KK Zadar je desetljećima stvarano i Klub kao organizacija ima jedini pravo ostvarivati dobit iz svog imena te uz posebnu autorizaciju omogućiti korištenje drugima.
Proces za cilj ima i podizanje svijesti javnosti o neovlaštenom korištenju imena od strane trećih osoba što dovodi do ekonomskih gubitaka za klub, navodi se u priopćenju iz KK Zadar.