Predstavnici mjesnih odbora Rivanj, Sestrunj i Žverinac oštro su, na sastanku s predstavnicima Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Zadar i "Jadrolinije", prosvjedovali zbog odbijanja uvođenja nedjeljne trajektne linije koja bi u okviru postojeće Zadar-Molat i natrag uključivala i Rivanj, Sestrunj i Žverinac.
U ponedjeljak su, naime, Županijska komora i "Jadrolinija" uskladili red plovidbe za predstojeću sezonu u kojem nije prihvaćena ovakva linija zbog, kako se mogla čuti na sastanku, nepristajanja predstavnika "Jadrolinije" da skreću s rute.
– Svi koji trebaju čuti otočane su gluhi, a mi smo već umorni. Ostali smo na jednoj liniji dnevno i trajektu koji polazi jedan do dva puta tjedno zimi. Polazak trajekta nije usklađen s brzobrodskom linijom. Trajektna linija služi za prebacivanje tereta, ali komunikacija otoci – kopno, bez brzobrodske linije neće ići. Danas završava natječaj za brzobrodske linije, raspisana je koncesija za jednu liniju koja će voziti kao što je vozila i dosad. Nije se ništa promijenilo. Bez jedne linije u jutro i jedne popodne da čovjek može ići s otoka i vratiti se, otoci će propasti. Tko će koga ukopavati?, kazao je predstavnik MO Sestunj Vjekoslav Švorinić.
Stručna suradnica za brodske linije u Županijskoj komori Gordana Lovrinov napomenula je kako prilikom usklađivanja nisu uzete u obzir nove linije koje su još u postupku natječaja koji završava 12. ožujka kad će biti otvorene ponude.
Živko Škifić je, predstavljajući MO Žverinac, podsjetio kako su se mještani na sastanku u srpnju prošle godine usuglasili u traženju uvođenja dodatne brzobrodske linije.
– Izglasali smo dvije brzobrodske linije. Imamo trajekt dva puta na tjedan. Usvojili smo da nam treba radnička linija koja će ići u 4:40 Rivanj-Sestrunj-Žverinac-Molat, i da to bude druga linija uz ovu koja ide sada, kazao je Škifić dodajući kako su brodovi slabo iskorišteni jer brod poput katamarana Mediteran do Žverinca vozi sat i deset minuta a onda leži u portu.