Nakon novinskih napisa o tome kako MUP pokreće vizualno i sadržajno agresivnu kampanju koja će, prikazujući scene nesreća u prometu, šokirati svojom eksplicitnošću, prenosimo razgovor s glasnogovornikom MUP-a Zlatkom Mehunom objavljen na Radiju 057.
– Ovo je samo još jedan u nizu senzacionalističkih naslova kakve svakodnevno objavljuju naše tiskovine. Točno je da Ministarstvo priprema jednu agresivnu, vrlo temeljitu, kapanju koja će obuhvatiti sve medije; radijske, novinske, televizijske, a očekujemo i internetske medije. No, nije nikako riječ o prikazivanju scena smrti na našim cestama. Takvih scena na žalost ima i previše. Naravno, da u ponekim razmišljanjima može šokantno djelovati svakodnevno prikazivanje takvih scena. Mi smo se odlučili za jednu kampanju koja će, vjerujem, podići svijest svih sudionika u prometu, ali ipak neće prikazivati te jezive scene kojima smo nažalost svjedoci u prometu, ali će svakako dati povoda za razmišljanje o njima.
*Spotovi će tek biti prikazani članovima vlade, ali vjerujem da ste ih vi već vidjeli. Koliko su potresni?
– Radi se o tri videospota koji su sad u završnoj fazi realizacije. Točno je da će sljedećeg tjedna, bude li prilike, biti prikazani na kolegiju ministara uoči sjednice vlade. To su spotovi koji su rađeni stručno i profesionalno i imaju poruku. Jedan se, primjerice, odnosi na budnost vozača i pažnju koju treba usmjeravati na djecu u prometu, drugi na jedan od najbolnijih problema – brzina, alkohol i mladi. Kada se sve to zajedno nađe u jednoj situaciji dolazi do najtežih posljedica. Treći govori o odnosu vozača prema invalidima, pješacima i biciklistima u prometu, i govori o tome kako vozač automobila, koji je jači u prometu, treba razmišljati iz perspektive slabijeg u prometu.
* U zemljama EU ovakvi su spotovi uobičajeni. Jesu li naši više ili manje agresivni?
– Mi smo se odlučili na jednu agresivnu kampanju sa spotovima koji ne prikazuju najteže posljedice, međutim, itekako jasno njihova poruka daje do znanja što se dogodilo i kako bi se to moglo dogoditi nama već sljedećeg trenutka.
Proveden program edukacije o izradi kratkog dokumentarnog filma
Udruga DONAT i INOVAcija kao partner proveli su program edukacije u području audiovizualnog stvaralaštva na primjeru kratkog dokumentarnog filma. Važnost...
Pročitaj Više