ZADAR – Katamaran "Silba" koji prometuje na brzobrodskoj liniji Ist – Zadar, u mjesto Brgulje na Molatu ne pristaje kad je na njemu kapetan Perinić. Tako je bilo u ponedjeljak, 11. kolovoza, tako je bilo i u utorak, 12. kolovoza, kad u redovitoj jutarnjoj pruzi nije niti pokušao pristati uz rivu. Došavši na oko 20 metara od rive, okrenuo je brod i otišao ostavljajući na otoku 23 putnika.
Kad je na brodu drugi kapetan, oko pristajanja nema nikakvog problema pa je ovdje riječ samo o samovolji zapovjednika Perinića – žale se u Brguljama. U faksu, što nam ga je u ime MO-a Brgulje u utorak poslao Danko Kaćanić, navodi se kako brod s drugim zapovjednikom redovito održava tu prugu i na usluzi je, uglavnom starom i nemoćnom stanovništvu. Redovito se i bez problema s broda spušta krmena skala koja je u dobroj funkciji.
– Nije točno da drugi zapovjednici spuštaju krmenu skalu – odgovara na to koordinator Jadrolinijina zadarskog plovnog područja Tiho Ivanov. Iskrcaj i ukrcaj ide preko središnje skale koja je nakon dvije godine nestala s rive u Brguljama. Brodar mora imati osigurane uvjete za siguran ukrcaj i iskrcaj putnika i za to se trebaju pobrinuti Lučka kapetanija i Lučka uprava – kaže Ivanov.
Objašnjava da spuštanje krmene skale i njeno korištenje uopće nisu dovoljno sigurni te dodaje da o cijelom slučaju nema dovoljno podataka kako bi ga komentirao.
Darko Šarunić i Janko Kaćanić nam, međutim, potvrđuju da je spuštanje krmene skale u luci Brgulje uobičajeno i da brod zbog toga mora ići samo pola metra naprijed. Preko središnje skale, koja je strašno teška pa armižador (čovjek koji prihvaća brod) mora tražiti pomoć kako bi je primakao brodu, ljudi moraju ići uz nečiju pomoć, što nije i slučaj s krmenom, tvrde oni uvjereni da je u slučajevima nepristajanja broda u pitanju samo svojeglavost zapovjednika. Kako će se razriješiti situacija znat će se za koji dan kad je zajedno razmotre i odu na lice mjesta predstavnici Lučke kapetanije i Jadrolinije.