ZADAR – U hotelu Kolovare danas je započeo II. Kongres hrvatskog kampinga u organizaciji Kamping udruženja Hrvatske i pod pokroviteljstvo Ministarstva turizma. Ovogodišnji je kongres posvećen dvjema ključnim temama u kamping industriji: kvaliteti i ekologiji s predavanjima o ekološkim oznakama u Hrvatskoj i ekološkom standardu upravljanja okolišem. Treći, zadnji dio kongresa, posvećen je marketingu i prodaji u sklopu kojeg su predviđena predavanja o stavovima i potrošnji kamping turista u Hrvatskoj.
U radu kongresa sudjeluje predsjednik Europske federacije kamping organizacija Alessandro Sgavaratti te predstavnik tvrtke ADAC Stefan Thurn. Pozdrav sudionicima uputili su pomoćnik ministra turizma Željko Kramarić, direktor Turističke zajednice Zadarske županije Ivo Dunatov te direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić koji je o budućnosti kampinga u Hrvatskoj rekao:
– Naša je procjena da će doći do smanjenja prostornih jedinica, ali da će se podignuti kvaliteta što je nužno da bismo ostali konkurentni. Iskustva iz ove i prošle godine govore kako kvalitetni se kampovi lako prodaju i imaju svoju tržišnu poziciju, a kampovi po sistemu bor, hlad, more i priroda, bez dodatne infrastrukture s europskim standardima nailaze na probleme. Moramo sačuvati taj mediteranski šarm koji je nekad bio dovoljan i pratiti kvalitetom ponude sve one inovacije koje život danas čine lagodnijim.
Bulić je ujedo potvrdio kako u kategoriju uspješnih kampova spada i onaj Turisthotelov u TN Zaton.
Značajna novost na ovome skupu je organizirano prezentiranje proizvođača i prodavača opreme vezane uz kampiranje s predstavnicima industrije, čime se nastoji olakšati poslovanje kampovima i promovirati najnoviju tehnologiju i opremu za kampove, povezanu uz kvaltetu i eekološko poslovanje.
Na kongres se prijavilo preko 150 vlasnika i predstavnika kampova, kao i predstavnika javnog sektora i drugih gospodarskih i strukovnih udruženja RH.