ZAGREB – U Zagrebu će biti održani radni sastanci s upravama brodogradilišta te predstavnicima sindikata, koji u njima djeluju.
Razlog je subotnjeg okupljanja u Ministarstvu gospodarstva – još jedno, vrlo vjerojatno i zaključno, usklađivanje teksta natječaja za privatizaciju svih šest brodogradilišta. Oni će biti raspisani već idući mjesec, a dotad ih treba potvrditi i Europska komisija.
Iz Ministarstva poručuju kako je cilj privatizacije uspješno restrukturirati brodogradilišta, zadržati sva radna mjesta i osigurati kapital za tehnološku obnovu i razvoj svake pojedine tvrtke.
Sindikati nedopustivim smatraju to što će se kao kriterij pri izboru najboljeg ponuđača uzimati u obzir činjenica koliko će on od ukupnog dugovanja preuzeti na sebe, jer će ostatak duga morati preuzeti Vlada. Sindikati inzistiraju da glavni uvjet kod ponude mora biti plan ulaganja u brodogradnju iz kojeg će se vidjeti želi li budući vlasnik razvijati tu djelatnost i zadržati radna mjesta. Također zahtijevaju 25 posto+ jednu dionicu radnicimma.
Sindikat metalaca Hrvatske (SMH) na konferenciji za novinare održanoj početkom mjeseca u Splitu izrazio je zabrinutost uvjetima privatizacije hrvatskih brodogradilišta, jer ti uvjeti kupca ne obvezuje ni na što.
Potpredsjednik SMH Vedran Dragičević tom je prigodom ustvrdio da budući vlasnik bilo kojeg od hrvatskih brodogradilišta nije obvezan čak ni nastaviti proizvodnju i zadržati radnike. SMH je posebno veliku zabrinutost iskazao za Brodotrogir, a predsjednik povjerenstva toga sindikata u tom brodogradilištu Slavko Bilota kazao je kako se, na žalost, ni trogirska gradska vlast ne želi oduprijeti ulagačima koji se kane samo domoći vrlo vrijednog Brodotrogirovog zemljišta. Strahuju da bi budući vlasnik tvorničko zemljište mogao prenamijeniti u građevinsko.
ZAGREB – U Zagrebu će biti održani radni sastanci s upravama brodogradilišta te predstavnicima sindikata, koji u njima djeluju.
Razlog je subotnjeg okupljanja u Ministarstvu gospodarstva – još jedno, vrlo vjerojatno i zaključno, usklađivanje teksta natječaja za privatizaciju svih šest brodogradilišta. Oni će biti raspisani već idući mjesec, a dotad ih treba potvrditi i Europska komisija.
Iz Ministarstva poručuju kako je cilj privatizacije uspješno restrukturirati brodogradilišta, zadržati sva radna mjesta i osigurati kapital za tehnološku obnovu i razvoj svake pojedine tvrtke.
Sindikati nedopustivim smatraju to što će se kao kriterij pri izboru najboljeg ponuđača uzimati u obzir činjenica koliko će on od ukupnog dugovanja preuzeti na sebe, jer će ostatak duga morati preuzeti Vlada. Sindikati inzistiraju da glavni uvjet kod ponude mora biti plan ulaganja u brodogradnju iz kojeg će se vidjeti želi li budući vlasnik razvijati tu djelatnost i zadržati radna mjesta. Također zahtijevaju 25 posto+ jednu dionicu radnicimma.
Sindikat metalaca Hrvatske (SMH) na konferenciji za novinare održanoj početkom mjeseca u Splitu izrazio je zabrinutost uvjetima privatizacije hrvatskih brodogradilišta, jer ti uvjeti kupca ne obvezuje ni na što.
Potpredsjednik SMH Vedran Dragičević tom je prigodom ustvrdio da budući vlasnik bilo kojeg od hrvatskih brodogradilišta nije obvezan čak ni nastaviti proizvodnju i zadržati radnike. SMH je posebno veliku zabrinutost iskazao za Brodotrogir, a predsjednik povjerenstva toga sindikata u tom brodogradilištu Slavko Bilota kazao je kako se, na žalost, ni trogirska gradska vlast ne želi oduprijeti ulagačima koji se kane samo domoći vrlo vrijednog Brodotrogirovog zemljišta. Strahuju da bi budući vlasnik tvorničko zemljište mogao prenamijeniti u građevinsko.