ZADAR – Hrvatska gospodarska komora Zadar, u srijedu 04. veljače, organizira jednodnevni seminar na temu: “Kako napraviti kratak, jednostavan i učinkovit Marketing plan poduzeća?”
Svrha seminara je podsjetiti i/ili upoznati polaznike sa značajem marketinga uopće te važnosti postojanja Marketing plana za poduzeće te osposobiti polaznike za izradu usmjeravajućeg, kratkog i lako čitljivog, ali nadasve funkcionalnog Marketing plana.
Seminar je namijenjen svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje poduzećem/odjelom, direktorima/voditeljima marketinga i prodaje te samostalnim poduzetnicima.
Na seminaru bit će obrađene cjeline:
• Što je, doista, taj MARKETING?
• Zašto nam je nužno potreban?
• Što je Marketing plan i koja je njegova svrha?
• Što je temelj svakog Marketing plana?
• 4 osnovna elementa
• 6 temeljnih pitanja
• 24 marketinška polja = 24 „zašto?” i 24 „zato!”
Sudjelovanje na seminaru je besplatno, a broj polaznika je ograničen.Do danas se prijavilo 35 sudionika iz 27 poduzeća.
Početak seminara je u 11:00 sati u HGK-ŽK Zadar, Špire Brusine 16, II kat (dvorana za sastanke)
Kontakt osoba: Marija Mišulić, stručni suradnik, [email protected]