ZADAR– Predizborna kampanja u Zadru počela je i prije nego li je označio službeni gong, a prošla je tako da svi jedva čekaju tu nedjelju.
Za razliku od Splita gdje danima gostuje pravi izborni cirkus, ili arena u kojoj se do posljednje kapi krvi bore međusobnim vrijeđanjem Kerum, Kuret i Ostojić, a paradiraju mnogi nezavisni ili stranački kandidati za splitskog „poteštata”, zadarska kampanja bila je jednolična i već viđena.
Vladajući su otvarali, opozicija je na to „šizila”, a svi zajedno održavali su nezanimljive konferencije za novinare. Čak su i središnji skupovi dvije najjače stranke ispali preslika parlamentarne izborne kampanje. Gotovo fini ili kako se to kaže uljuđeni političari – bez vrijeđanja, podmetanja, a kamoli afera koje su mogle “iscuriti” iz izbornih stožera.
I svi su govorili Crno, Gaženica, vrtići, domovi za stare, škole. Tek je malo uzavrela krv pretposljednjeg dana, kada su oni koji nemaju što izgubit bacili optužbe na račun onih koji se već drže pobjednički.
Jedina zanimljivost kampanje dogodila se na samom početku i to su „zakuhali” novinari koji su primijetili da je predsjednik Županijskog izbornog povjerenstva Antun Klišmanić u sukobu interesa jer mu je sin na jednoj listi, ali i to da sudac nepravedno određuje gdje će objaviti liste, pravdajući se krizom i neznanjem o medijima.
Osim Drage Petričić, koja je svih iznenadila svojom ženskom listom i odlučnošću da uzme još jedan „kantun” kućne politike ni jedno ime u kampanji nije zatitralo na zadarskoj političkoj sceni.
Barem je ostao novi vrtić, započela se radit Gaženica, dobio se novi muzej, skočilo se napokon u bazen, otvorena je bolnička kuhinja i pala su mnoga obećanja. HDZ-ova lista bila je u punom pogonu, prisutna na svim tim otvaranjima, obilazila sve kvartove. Oporba se držala na distanci.
Srećom gradske fasade nisu stradale od previše jambo plakata s kojih ih je prije dvije godine mjesecima gledao Stanko Zrilić kojeg je u ovoj kampanji „krasila” skromnost.
Jedina zanimljivost tražila se u obavezi objavljivanja izvora i iznosa financiranja kampanje. Ispalo je da je Ingrid utrostručila početni iznos, pa čak nešto dala iz svog džepa, dok su HDZ-ovci, bili više nego štedljivi.