Kako prenosi Bloomberg, s obzirom na zadano obećanje njemačkoj vladi da neće biti otpuštanja radne snage u Opelovim pogonima, a zbog kojeg je Magna dobila kredit od 1,5 milijardi eura, kanadski će se proizvođač morati okrenuti drastičnom rezanju cijena kako bi mogao proizvesti i prodati planiranu količinu vozila.
Simon Empson, direktor jedne od vodećih britanskih internetskih stranica za prodaju rabljenih vozila Broadspeed.com, smatra da će Opel, da bi dosegao planirane prodajne kvote, ukoliko se uspije restrukturirati na vrijeme, morati sniziti cijenu svojih automobila za čak 40 posto.
Ove godine proizvođači računaju plasirati 17,7 milijuna automobila, čak 10 milijuna manje no što mogu proizvesti. Ipak, kako bi, uz smanjenje cijene i povećanje konkurentnosti, zadržao glavu iznad vode, samo Opel će morati proizvesti dva milijuna vozila, odnosno 200.000 više no što mu trenutni kapaciteti omogućavaju.
Upravo u povećanju prodajnog obujma Magna vidi svoju priliku za plasiranje vlastitih dijelova, pa se čini da kanadskom proizvođaču profitabilnost Opela i nije najvažnija stavka u budućim planovima.
Analitičari također vjeruju da bi Opelovo snižavanje cijena potaklo ostale proizvođače poput Forda i Citroena na isti potez.