ZADAR– Zračna luka Zadar obara rekorde u zračnom prometu i opravdava ulaganje od 626 tisuća eura u reklamnu kampanju za linije koje je uvela niskotarifna kompanija Ryanair.
Prošli je vikend bio najjači. Na aerodrom u Zemuniku sletjela su 73 zrakoplova, a kroz terminal međunarodnog prometa prošlo je šest tisuća putnika.
U srpnju je smo imali promet od 40 571 putnika, što je za 26 posto više nego lani u ovom mjesecu. U prvih sedam mjeseci prevezeno je 113 tisuća putnika, dok je lani taj podatak za isto razdoblje iznosio 90 tisuća putnika, navela je direktorica Katica Pupić Bakrač.
Na povećan promet je nesumnjivo utjecalo pet novih linija Raynaira, ali Germanwings koji je Zadar povezao sa tri grada u Njemačkoj.
Prema projekciji koju je izradila direktorica zadarskog aerodroma s ulaganjem od 626 tisuća eura u promidžbu moglo bi se zaraditi 40 milijuna eura ove godine.
– Analizu smo radili za 80 tisuća putnika koliko bi ove godine te dvije kompanije trebale dovesti putnika. Kod boravišne pristojbe od pet kuna po danu, prosječnom noćenju od 6,2 dana u Zadarskoj županiji, prihod od smještaja po prosječnoj cijeni od 50 eura, od ugostiteljstva za koje se dnevno potroši 30 eura, te broja zaposlenih, što nismo mogli mjerljivo izračunati kao jedan od pozitivnog utjecaja povećanog broja putnika, pojasnila je Katica Pupić Bakrač.
– Po njenoj računici turisti koji doputuju niskotarifnim avionima ostavit će u Zadarskoj županiji 183,5 milijuna kuna, za hranu i piće 110 milijuna kuna, dok će Županijska TZ inkasirati 2,4 milijuna kuna od boravišne pristojbe.