Ivančica d.d. je promijenila je vizualni identitet tvrtke, od čega je svakako najvažnija promjena loga. Novi logo dobio je suvremen izgled, u kojemu je i dalje najistaknutija zelena boja, kao prepoznatljivi zaštitni znak tvrtke Ivančica d.d.
Povijest
Početak rada Ivančice seže u 1946. godinu, kada je skupina postolara počela izrađivati cipele za rudare zagorskih rudnika. Tijekom povijesti provedene su razne transformacije vezane uz promjene zakonske regulative i razvojne ciljeve, te udruživanja (sa zagrebačkom Astrom i varaždinskim Vikom), a danas poslujemo kao dioničko društvo u vlasništvu malih dioničara, uglavnom zaposlenika tvrtke.
Tržište
Ivančica d.d. društveno je odgovorno poduzeće koje brine o zdravlju svojih potrošača. Usmjereni su na rast i razvoj vlastitih robnih marki, FRODDO i BOOGALOO u kojima su sadržani svi ključni faktori koji ju čine zdravom, udobnom i kvalitetnom. Kvaliteta robne marke FRODDO prepoznatljiva je izvan granica Hrvatske, ali i Europe. Tako su cipele FRODDO, osim na više od 100 lokacija u Hrvatskoj (od čega je 7 maloprodajnih dućana – FRODDO shop-ova), dostupne i na tržištima Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Nizozemske, Francuske, Engleske, Grčke, Ukrajine, Kazahstana, Rusije, te Australije.
Robne marke
Kupnjom robnih marki FRODDO i BOOGALOO kupcu poklanjamo osjećaj ugode i lakoće, omogućavajući mu na taj način opušteno kretanje. Kupnjom FRODDO i BOOGALOO cipela, tvrtka daruje dio individualnosti koju će kupac naći u svakoj pojedinoj, ručno obrađenoj cipeli.