ZADAR – Gojko Ombla, recepcionar u hotelu “Pinija” u Petrčanima, djelatnik je godine u kategoriji recepcionara, prema izboru HTZ-a u akciji “Čovjek ključ uspjeha u turizmu”. Ombla je upravo to – ključ uspjeha hotela “Pinija”.
Turistički djelatnik s dugogodišnjim iskustvom koje je uspješno primijenio u novim uvjetima poslovanja, a koje jednako tako uspješno prenosi na mlađe kolege.
– Susretljivost prema gostu, to je osnovno, to je ključ uspjeha – kaže nam Gojko Ombla na svojem radnome mjestu, za recepcijom hotela “Pinija”. Nagrada za koju me predložio direktor hotela Hrvoje Anić iznenadila me s obzirom na to kolika je konkurencija u Hrvatskoj, a shvaćam je kao priznanje svima nama – kaže Ombla.
– U 31 godinu radnog staža nikada nisam imao prebukirane kapacitete, jer morate misliti unaprijed i sve o hotelu imati u glavi. I još nešto: morate biti dobar psiholog. Kada mi gost ulazi prvi put u hotel, već 90 posto znam njegov profil, što će tražiti, što ga zanima, a što mu smeta – ističe hrvatski naj-recepcionar.