ZADAR – Iako je Grad Zadar kao investitor tvrtku Duca u drugoj polovici prosinca uveo u posao od 60 dana , tek se ovih dana može vidjeti što se to radi na Istarskoj obali.
Zanimalo je to i carinike koji će napokon preuzeti tzv carinski paviljon na kojem Ducini kooperanti vrše nadogradnju. Dvije godine nakon što taj objekt zjapi prazan, ugrađena je skela za invalide, što znači da će se morati pomaknuti rampa, ali i postojeća prometna signalizacija. Uzete su mjere za produžetak nadstrešnice, pa će za mjesec dana taj objekt dobiti drugačije konture.
U projektu, kojeg je Grad u listopadu prošle godine povjerio Duci za 385 tisuće kuna, očekuje se i uklanjanje plave ograde te ugradnju pomičnih stupova.
Ali ne treba se ni žuriti jer ne međunarodnom pristaništu i tako nema međunarodnog prometa, pa carinici gotovo da i nemaju posla.
Trajekt Zadar je ukinut početkom siječnja. Lučka uprava je dobila obavijest kako će se linija s Anconom službeno uspostaviti 29. ožujka, ali vlada sumnjičavost, budući da je Jadrolinija više puta najavljivala i odgađala povratak „Zadra” s remonta.
Nije počela ni sezona crusiera, pa Istarska obala u koju je utrošeno gotovo 50 milijuna kuna, zjapi prazna ove zime.