Preko vikenda je Appleov iPad prema pisanju Wall Street Jorunala imao vrlo snažan start prodaje nakon što se cijeli tjedan podgrijavala atmosfera o početku prodaje tog uređaja. Međutim, tvrdi WSJ, dugačke linije pred dućanima ubrzo su nestale i rijetki su bili dućani koji su odmah rasprodali dopremljene iPadove, tako da je još uvijek otvoreno pitanje kakva će zapravo biti potražnja za iPadom.
Zanimljivo je da Apple nije želio dati bilo kakve projekcije prodaje iPada, a odbio je komentirati i stanje proizvedenih zaliha. Međutim, analitičari na osnovu redova pred dućanima i podataka o narudžbama povećali su svoje procjene prodaje iPada u prvom danu prodaje na 600 do 700 tisuća komada. Ujedno podižu svoje procjene na ukupno 5,5 milijuna prodanih iPada u 2010. Prvotna procjena iznosila je 2,8 milijuna.
Oni najoptimističniji prognozeri predviđaju prodaju od čak 7,1 milijuna iPada u ovoj godini, a nagađaju da bi se prodaja do 2012. trebala utrostručiti te tako doseći čak 20,1 milijuna.
Razloge za tako različite procjene treba tražiti u činjenici što je iPad, za razliku od iPhonea koji je u osnovi mobitel, naprava koju će također željeti ali ne i nužno trebati.