ZADAR- I tako dalje, bile su ključne riječi koje je gradski pročelnik zadužen za komunalije Jure Zekanović izgovori više desetina puta u izlaganju izmjena oduke o reklamiranju.
Tek iz pitanja gradonačelnika Zvonimira Vrančića na jutarnjem kolegiju moglo se zaključiti kako je jedina novina ove odluke uvođenje reklamiranja na stupovima javne rasvjete.
Gradonačelnik je tri puta pitao Zekanovića hoće li javno nadmetanje za reklamiranje na stupovima javne rasprave(mjestu koje je do sad bilo strogo zabranjeno prethodnom odlukom, op.a) biti odvojeno od natječaja za zakup city lightova, svjetlećih vitrina uz prometnice.
Iz rasprave više pročelnika doznalo se kako najam vitrina traje još godinu dana, ali će se zato posebnim natječajem nekome otvoriti posao na reklamama koje će moći postavljati na električnim stupovima.
Ti će panoi imati dimenzije jedan puta 1,4 metra, a u sklopu tog okvira će se moći postavljati nešto manji oglasni prostor na visini od 4,5 metra stupova.
I tako ta odluke ide u brojkama, dimenzijama, udaljenosti,ma itd, tumačio je Zekanović, pa će se zato morati terenski provoditi. Reklamiranje u gradskoj jezgri, koja je jedna od dvije zone na području Grada Zadra, ostaje kao i do sada: svega i svačega. Niti su konzervatori propisali dostojno reklamiranje, što se godinama najavljivalo, niti su to, očito, komunalci tražili. Konzervatori će i dalje davati suglasnosti na postavljanje reklama na Poluotoku.