U kampu Park Soline tvrtke Ilirija d.d. održana je konferencija za novinare na kojoj je predsjednik Uprave Goran Ražnjević sa suradnicima predstavio dosadašnje uspješne poslovne rezultate te najavio nove poslovne planove.
– Dosadašnji rezultati govore sami za sebe. U objektima Ilirije, koja je svrstana među tri vodeće u Zadarskoj županiji, u prvih sedam mjeseci ove godine ostvareno je rekordnih 299.406 noćenja, što je rast od devet posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Istovremeno, udio tvrtke u ukupnim noćenjima grada iznosi 57 posto, rekao je Ražnjević.
Uspoređujući turistički promet po sektorima, u spomenutom razdoblju najveći porast prometa od 12 posto realiziran je u nautičkom sektoru, marini Kornati, prvoj nautičkoj luci na Jadranu, kroz koju samo u tranzitu dnevno prođe 70-ak plovila. S realiziranih 128.099 noćenja, njezin udio u ukupnom nautičkom sektoru grada Biograda je 92 posto, kazao je Goran Ražnjević.
Kamp “Park Soline”, jedan od vodećih hrvatskih kampova kategoriziranih s četiri zvjezdice i jedan od dva vodeća kampa na području šire dalmatinske regije, također, je zabilježio rekordne rezultate. U prvih sedam mjeseci u njegovom prostoru koji ima 900 parcela ostvareno je 117.932 noćenja, odnosno 6 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, dok njegov udio u noćenjima kamping sektora grada Biograda iznosi visokih 82 posto.
– Ovih dana u kampu boravi 3 tisuće gostiju, a posebno smo zadovoljni što oko 50 posto parcela popunjavaju individualni gosti, što nam je i bio cilj. Uz porast gostiju od 32 posto u hotelima, smatram da možemo biti više nego zadovoljni. Ostvareni rezultati posljedica su dobro pripremljene turističke sezone, naše prepoznatljivosti u odnosu na konkurenciju kao vodeće tvrtke sa cjelokupnom ponudom, točnije hotelijerstvom, kampingom i nautikom te znatnijih ulaganja u marketing, posebice web marketing, kao i prisustvo na vodećim društvenim mrežama, rekao je Ražnjević naglašavajući i važnost strategije cijena, vodeći se principom “vrijednost za novac”.
Do konca kolovoza buking u svim smještajnim kapacitetima tvrtke je dobar, željenih pola milijuna noćenja su nadohvat ruke, kao i brojka od 100 tisuća gostiju.
U kampu Park Soline tvrtke Ilirija d.d. održana je konferencija za novinare na kojoj je predsjednik Uprave Goran Ražnjević sa suradnicima predstavio dosadašnje uspješne poslovne rezultate te najavio nove poslovne planove.
– Dosadašnji rezultati govore sami za sebe. U objektima Ilirije, koja je svrstana među tri vodeće u Zadarskoj županiji, u prvih sedam mjeseci ove godine ostvareno je rekordnih 299.406 noćenja, što je rast od devet posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Istovremeno, udio tvrtke u ukupnim noćenjima grada iznosi 57 posto, rekao je Ražnjević.
Uspoređujući turistički promet po sektorima, u spomenutom razdoblju najveći porast prometa od 12 posto realiziran je u nautičkom sektoru, marini Kornati, prvoj nautičkoj luci na Jadranu, kroz koju samo u tranzitu dnevno prođe 70-ak plovila. S realiziranih 128.099 noćenja, njezin udio u ukupnom nautičkom sektoru grada Biograda je 92 posto, kazao je Goran Ražnjević.
Kamp “Park Soline”, jedan od vodećih hrvatskih kampova kategoriziranih s četiri zvjezdice i jedan od dva vodeća kampa na području šire dalmatinske regije, također, je zabilježio rekordne rezultate. U prvih sedam mjeseci u njegovom prostoru koji ima 900 parcela ostvareno je 117.932 noćenja, odnosno 6 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, dok njegov udio u noćenjima kamping sektora grada Biograda iznosi visokih 82 posto.
– Ovih dana u kampu boravi 3 tisuće gostiju, a posebno smo zadovoljni što oko 50 posto parcela popunjavaju individualni gosti, što nam je i bio cilj. Uz porast gostiju od 32 posto u hotelima, smatram da možemo biti više nego zadovoljni. Ostvareni rezultati posljedica su dobro pripremljene turističke sezone, naše prepoznatljivosti u odnosu na konkurenciju kao vodeće tvrtke sa cjelokupnom ponudom, točnije hotelijerstvom, kampingom i nautikom te znatnijih ulaganja u marketing, posebice web marketing, kao i prisustvo na vodećim društvenim mrežama, rekao je Ražnjević naglašavajući i važnost strategije cijena, vodeći se principom “vrijednost za novac”.
Do konca kolovoza buking u svim smještajnim kapacitetima tvrtke je dobar, željenih pola milijuna noćenja su nadohvat ruke, kao i brojka od 100 tisuća gostiju.