Ne znam ovoga trenutka hoćemo li tužiti agenciju koja nas je prevarila. Spremni smo i na tu opciju, iako smo spremni nastaviti suradnju ukoliko se izvrši uplata zaostalih sredstava ili osigura garancija plaćanja. Nismo zlopamtila iako nas je ova situacija višestruko pogodila, istaknuo je predsjednik Uprave Ilirije d.d. Goran Ražnjević, koji je danas sazvao konferenciju za novinare kako bi javnost upoznao s novonastalom situacijom vezanom uz projekt posezonskog punjenja hotela austrijskim umirovljenicima.
– Planirali smo ugostiti skupinu od oko 5.000 austrijskih umirovljenika, te do konca listopada popuniti sve naše smještajne kapacitete. Čak smo nakon posjeta njihovih predstavnika zatražili i dodatnih 150 soba, što smo kanili osigurati u našem hotelu u Svetom Filipu i Jakovu, a dio zakupiti u obližnjoj Adriji. Pa iako je sve odvagnuto i više puta provjereno što se provjeriti može, ipak se na koncu s tim aranžmanom dogodio debakl. Moram kazati da smo se ja i moji suradnici maksimalno angažirali na tom projektu,od samog početka točnije konca protekle godine,kada su ovlašteni predstavnici austrijske udruge umirovljenika i agencije posjetili naš grad i objekte te izrazili zadovoljstvo viđenim, istaknuo je Ražnjević.
Problem je nastao na relaciji sa slovenskom agencijom Tirtur koja se, ističe Ražnjević, već iskazala u organiziranju takvih velikih aranžmana i u čemu ima 19-godišnje iskustvo. I ako nije bilo razloga za sumnju, provjereni su njihovi aranžmani u Poreču, koji su bili uredni, pa je ugovor o punjenju kapaciteta izvan sezone i potpisan. Slijedom toga stigla je i prva grupa gostiju, no ne i uplata koja bi najkasnije dan prije dolaska gostiju trebala biti uplaćena.
– Od ukupnog iznosa od 280.000 eura uplaćeno je svega 50.000, dok smo za preostalu uplatu morali zvati i intervenirati. Nitko od nadležnih ni iz agencije niti austrijskih umirovljenika nije nas izvijestio da neće, a pogotovo zašto neće, platiti preostali dug, već su drugu skupinu gostiju preusmjerili u hotele obližnjih gradova.
Skupina gostiju koja je boravila u Ilirijinom smještaju bila je više nego zadovoljna hotelima i uslugom, no domaćini ne znaju jesu li oni platili agenciji čitav iznos ili ih je agencija svjesno izigrala.
– Osim što nećemo ostvariti predviđena noćenja, naša šteta je u tome što smo zbog njihovog aranžmana otkazali sve preostale individualne i skupne ponude domaćih i stranih gostiju. Nije nimalo zanemariva ni činjenica da smo većem broju djelatnika, posebno sezonskih, obećali rad i plaće do konca listopada, kazao je Ražnjević, poručujući za kraj kako će zasukati rukave i raditi dalje. Ako se ovo riješi na zadovoljavajući način – dobro, a ako ne nije kraj svijeta, Ilirija ide dalje.
Crnogorskim hotelijerima upućena je zamjerka o uličnim radovima u vrijeme dolaska gostiju, serviranju jela, nedovoljnom poznavanju jezika hotelskog osoblja i niz drugih sitnih primjedbi za koje ni i nisu pokušali ispraviti, kao da im je bio cilj razlog za napuštanje hotela.
No u hotelima Ilirije nije bilo primjera loše pripravljenih ni serviranih jela, nije bilo ni uličnih radova, ni jezične barijere, već samo lijepo i sunčano vrijeme kakovo se samo poželjeti može, pa je teško reći što se to zapravo dogodilo.
Ne znam ovoga trenutka hoćemo li tužiti agenciju koja nas je prevarila. Spremni smo i na tu opciju, iako smo spremni nastaviti suradnju ukoliko se izvrši uplata zaostalih sredstava ili osigura garancija plaćanja. Nismo zlopamtila iako nas je ova situacija višestruko pogodila, istaknuo je predsjednik Uprave Ilirije d.d. Goran Ražnjević, koji je danas sazvao konferenciju za novinare kako bi javnost upoznao s novonastalom situacijom vezanom uz projekt posezonskog punjenja hotela austrijskim umirovljenicima.
– Planirali smo ugostiti skupinu od oko 5.000 austrijskih umirovljenika, te do konca listopada popuniti sve naše smještajne kapacitete. Čak smo nakon posjeta njihovih predstavnika zatražili i dodatnih 150 soba, što smo kanili osigurati u našem hotelu u Svetom Filipu i Jakovu, a dio zakupiti u obližnjoj Adriji. Pa iako je sve odvagnuto i više puta provjereno što se provjeriti može, ipak se na koncu s tim aranžmanom dogodio debakl. Moram kazati da smo se ja i moji suradnici maksimalno angažirali na tom projektu,od samog početka točnije konca protekle godine,kada su ovlašteni predstavnici austrijske udruge umirovljenika i agencije posjetili naš grad i objekte te izrazili zadovoljstvo viđenim, istaknuo je Ražnjević.
Problem je nastao na relaciji sa slovenskom agencijom Tirtur koja se, ističe Ražnjević, već iskazala u organiziranju takvih velikih aranžmana i u čemu ima 19-godišnje iskustvo. I ako nije bilo razloga za sumnju, provjereni su njihovi aranžmani u Poreču, koji su bili uredni, pa je ugovor o punjenju kapaciteta izvan sezone i potpisan. Slijedom toga stigla je i prva grupa gostiju, no ne i uplata koja bi najkasnije dan prije dolaska gostiju trebala biti uplaćena.
– Od ukupnog iznosa od 280.000 eura uplaćeno je svega 50.000, dok smo za preostalu uplatu morali zvati i intervenirati. Nitko od nadležnih ni iz agencije niti austrijskih umirovljenika nije nas izvijestio da neće, a pogotovo zašto neće, platiti preostali dug, već su drugu skupinu gostiju preusmjerili u hotele obližnjih gradova.
Skupina gostiju koja je boravila u Ilirijinom smještaju bila je više nego zadovoljna hotelima i uslugom, no domaćini ne znaju jesu li oni platili agenciji čitav iznos ili ih je agencija svjesno izigrala.
– Osim što nećemo ostvariti predviđena noćenja, naša šteta je u tome što smo zbog njihovog aranžmana otkazali sve preostale individualne i skupne ponude domaćih i stranih gostiju. Nije nimalo zanemariva ni činjenica da smo većem broju djelatnika, posebno sezonskih, obećali rad i plaće do konca listopada, kazao je Ražnjević, poručujući za kraj kako će zasukati rukave i raditi dalje. Ako se ovo riješi na zadovoljavajući način – dobro, a ako ne nije kraj svijeta, Ilirija ide dalje.
Crnogorskim hotelijerima upućena je zamjerka o uličnim radovima u vrijeme dolaska gostiju, serviranju jela, nedovoljnom poznavanju jezika hotelskog osoblja i niz drugih sitnih primjedbi za koje ni i nisu pokušali ispraviti, kao da im je bio cilj razlog za napuštanje hotela.
No u hotelima Ilirije nije bilo primjera loše pripravljenih ni serviranih jela, nije bilo ni uličnih radova, ni jezične barijere, već samo lijepo i sunčano vrijeme kakovo se samo poželjeti može, pa je teško reći što se to zapravo dogodilo.