ZADAR– Premda su mediji procijenili kako je sinoćnji ABBA show u izvedbi skupine Abbagain pratilo 300-njak gledatelja, zamjenik direktora SC Višnjik Mirko Sičić tvrdi kako je bilo 700 posjetitelja u velikoj dvorani koja je, naravno, zjapila.
Bez obzira na brojku gledatelja to je bio najmanje posjećen program u Dvorani Krešimira Čosića, kazao je Sičić, koji za taj organizacijski fijasko njemačke agencije navodi više razloga.
U prvom redu cijena ulaznice od 120, 150 i 200 kuna, što je za naše uvjete neprimjerno, ali za njemačke standarde, odakle stiže taj program, to je simboličnih 30 eura .
Drugi razlog, po Sičiću je, što za zadarske konzumente zabave to je zgusnut program: od Rozge pretprošli tjedan, do festivala koji je već idućeg vikenda pa do koncerta Top starsa koji se već promovira. A promocija ABBA showa bila je loša ne samo u Zadru već je tako i na nacionalnoj razini. Zadar je prvi u hrvatskoj turneji koja se već danas nastavlja u Splitu, a Abbagain nastupa još u Varaždinu i Osijeku.
No, koliko uopće ima zanimanja za “tribute to ABBA” koja svi žele oživjeti osim švedskih pjevača koji znaju da je njihovo vrijeme prošlo.
SC Višnjik niša ne gube sa sinoćnjim koncertom jer su oni, ističe Sičić, samo u poziciji najmodavca. Njemačka agencija će za najam jednog dana platit 65 tisuća kuna plus PDV.
ulaznica.
Turneja je bila najavljena za petak, 5.11. u Spaladium areni, Split,subotu, 6.11. u dvorani Zrinjevac, Osijek, te nedjelju, 7.11. u
Ĺ portskoj gradskoj dvorani u Varaždinu.