SENJ – Udruga za bolju kvalitetu življenja u zajednici “Senj 21” je u Gradskoj knjižnici u Senju predstavila turistički prospekt o buri što predstavlja nastavak započetog projekta, bura kao prepoznatljiv brend Grada Senja.
“Bura je fenomen jer je dio života u Senju. Želimo ju prikazati u boljem i pozitivnom svjetlu. Iz nje pokušavamo izvući dobro i predstaviti je u novoj dimenziji, pa smo u brošuri nastojali prikazati buru kao nešto ugodno, a uz nju je vezana arhitektura, prehrana i drugi segmenti života”, rekao je Miroslav Prpić, dr.med., zamjenik senjskog gradonačelnika i predsjednik Udruge “Senj 21”.
Bura je razlog što Senj u godini ima samo jedan maglovit dan
Brošura koja je tiskana na hrvatskom i engleskom jeziku prezentira prednosti i pozitivne strane bure, kao što su npr. ljekovito djelovanje na naše tijelo, bura kao izvor energije, poboljšanje kvalitete i okusa hrane, a sadrži i neke izreke iz kojih proizlazi da su Senjani naučili živjeti s burom i onda kad ne puše duže vrijeme već je se zažele. Bura je razlog tome da Senj prosječno u godini ima samo jedan maglovit dan i čak 2 240 sati sunčanog sjaja.
“Vjerujem da će brendiranje bure Senju kao turističkom gradu dati još jednu dimenziju koja će ga učiniti zanimljivijim i turistički atraktivnijim”, dodao je Prpić. Nakon predstavljanja brošure, u senjskoj Gradskoj knjižnici otvorena je izložba fotografija s motivima bure autora Mile Mrakovića.