U srijedu će s navoza brodogradilišta 3. maj u Rijeci bit će porinuta novogradnja 711, prinova Tankerske plovidbe, a kum Svetko Košćica “krstit” će je imenom “Velebit”.
Svetko Košćica je predsjednika NO Tankerske plovidbe koji je u mirovinu otišao s mjesta kadrovskog direktora zadarske kompanije.
Novi iskorak Tankerske plovidbe najavio je predsjednik uprave kap. Ive Mustać.
– Riječ je o tankeru za naftu, naftne prerađevine i kemikalije, nosivosti 51.800 dwt-a kojeg u floti očekujemo do početka travnja iduće godine. Na navozima je i druga naša novogradnja oznake 712, također u 3. maju, istih karakteristika. Tankerska plovidba unatoč sadašnjim prilikama na svjetskom brodarskom tržištu ispunjava svoje planove razvitka, kazao nam je kap. Mustać.
Tanker “Velebit” dugačak je 196 metara i nosivosti 51.800 tona, a u “3. maju” gradio se u sklopu prije zaključenih ugovora uz podršku Vlade RH. Naime, svojevremeno je Vlada u podršku domaćoj brodogradnji ušla u partnerstvo s 3. majem, uz sudjelovanje Uljanik Plovidbe i Tankerske plovidbe, koje su konačni korisnici i kupci serije istovjetnih tankera.
Direktor Uljanik plovidbe Dragutin Pavletić kod preuzimanja ovakvog broda pohvalio je “3. maj” za uspješnu izgradnju i vrhunsku kvalitetu, pa ne treba sumnjati da će tako biti i s ovim. Uostalom, hrvatski brodograditelji nisu nikad imali problema s kvalitetom svojih brodova.
Vlada je u dogovoru s brodograditeljima osiguravala financiranje ove serije brodova, pomažući time brodograditelje. Činila je to jer je imala ugovore s brodarima da će u trenutku dovršetka brodove preuzeti.
– I dogovoreno je preuzimanje po svjetskim cijenama u trenutku primopredaje, pojašnjava nam kap. Mustać, zbog čega nema smisla licitirati s cijenom prije toga.
Dakle, u srijedu je jedna lijep dan za hrvatsku brodogradnju i brodarstvo, kojeg će uveličati ekipa iz Tankerske plovidbe na najvišj razini. Sljedeći brod iz istog programa, novogradnja 712, trebala bi biti isporučena Tankerskoj plovidbi, također, do kraja 2011. i identična je ovoj.